Heb nogal een bizar probleem, waarschijnlijk niet zo bizar als iemand met de oplossing komt. Het gaat om het volgende: M'n poes was zo vriendelijk om over m'n toetsenbord van m'n VAIO te denderen. Nu werkt m'n toetsenbord niet meer correct, bepaalde letters functioneren nu als cijfers. Het lijkt erop dat het numpad als het ware plaats heeft genomen op het toetsenbord.
Eerst dacht ik dat het misschien aan de landinstellingen lag, dit was niet het geval. Ik concludeerde dat het niet aan de instellingen kon liggen, dus ik heb de hardware verwijderd. Na dit opnieuw te hebben geinstalleerd, doet het probleem zich nog steeds voor. Vermoed dat het dan toch met de instellingen heeft te maken, weet iemand waar dit aan kan liggen?
Eerst dacht ik dat het misschien aan de landinstellingen lag, dit was niet het geval. Ik concludeerde dat het niet aan de instellingen kon liggen, dus ik heb de hardware verwijderd. Na dit opnieuw te hebben geinstalleerd, doet het probleem zich nog steeds voor. Vermoed dat het dan toch met de instellingen heeft te maken, weet iemand waar dit aan kan liggen?