I have gone to find myself, if I get back before I return, Please keep me here! PSNID: djmagich
Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo
Username = LCase(Request.ServerVariables("AUTH_USER"))
En wat moet ik aangeven in ASPservervariables dan?
I have gone to find myself, if I get back before I return, Please keep me here! PSNID: djmagich
Die box moet je afdwingen dmv Basic Authentication in IISDjMaGiCh schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 11:18:
In het ASP bestand haal ik het zo op:
Username = LCase(Request.ServerVariables("AUTH_USER"))
En wat moet ik aangeven in ASPservervariables dan?
Zoeken op IIS zal betere resultaten opleveren dan ISSASP+Loginbox+iss+htaccess etc...
[ Voor 17% gewijzigd door gorgi_19 op 24-06-2005 11:36 ]
Die box dwing ik af, helaas verschijnt deze maar 1 keer, en niet iedere keer weer opnieuw als ik de browser sluit, hier gaat het dus ook al niet geheel goedgorgi_19 schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 11:35:
[...]
Die box moet je afdwingen dmv Basic Authentication in IIS
[...]
Zoeken op IIS zal betere resultaten opleveren dan ISS
En ISS was een Typ0 hier
Je blijft dan geauthenticeerd, blijkbaar.DjMaGiCh schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 11:41:
[...]
Die box dwing ik af, helaas verschijnt deze maar 1 keer, en niet iedere keer weer opnieuw als ik de browser sluit, hier gaat het dus ook al niet geheel goed
IS er een mogelijkheid dat ik dit kan uitschakelen?
Heb je zelf al iets gezocht met Google, met de nieuwe zoekwoorden en nieuwe informatie?DjMaGiCh schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 11:47:
Dit is dus niet de bedoeling hahaha
IS er een mogelijkheid dat ik dit kan uitschakelen?
[ Voor 10% gewijzigd door gorgi_19 op 24-06-2005 12:00 ]
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney