Toon posts:

Citrix config file mist

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb er citrix server draaien maar als ik wil inloggen via mijn program neighbouhood dan gaf hij de melding dat hij de config file mist.

Hoe moet ik deze file aanmaken of is er een standard file.

Ik kan wel gebruik maken van de citrix server, de applicaties worden wel weergegeven op mijn bureaublad. Het gaat alleen om de citrix program neighbourhood.

Kan iemand mij helpen??? :?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Welke foutmelding krijg je exact?

• DJTimo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-08 22:04

DJTimo

Cuyoapart.mza

Kun je die file uit een ander lokaal profiel naar je eigen profiel kopieren? Deed bij mij altijd de trick. :)

vakantiewonng huren in Mendoza? www.airbnb.com/h/cuyoapartmza

Verwijderd

Topicstarter
Dit is de foutmelding die ik precies krijg:

"Unable te connect to the remote server. The remote server URL may not be entered correctly or the remote server may be down. Would you like to reenter the server URL?"

Hierna kun je de URL van de server invullen, maar wat moet hierstaan dan?

• mbrouwer
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-08 14:03
Dat is de URL voor je Program Neighborhood Agent. Moet het adres zijn van de WebInterface server.

"And As A Finishing Touch... God Created The Dutch"

Verwijderd

Topicstarter
Maar ik heb nog geen WebInterface server draaien. Wat houdt dit nu in dan, ik bedoel wat moet ik doen om dit te verhelpen? Moet ik een webInterface server installeren??? :/

• mbrouwer
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-08 14:03
Ja kun je doen. Je kunt ook tijdens het installeren van de Client kiezen voor het NIET installeren van de PNA, dan krijg je de vraag ook niet meer.

"And As A Finishing Touch... God Created The Dutch"

• Herby
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-01-2022

Herby

Stalknecht

Je hebt je client compleet geinstalleerd. Als je geen Nfuse hebt draaien kun je die client net zo goed van je systeem afmikken.

Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε

Verwijderd

Topicstarter
Oke bedankt voor deze informatie. Ik zal even kijken wat ik nu ga doen, maar ik weet nu wat de melding inhoud.

Iedereen bedankt. ;)
Pagina: 1