Adobe PDF. Visio tekening in word document raakt tekst kwijt

Pagina: 1
Acties:

• Kirpeknots
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 07-08 23:39
Ik weet niet of dit een veel voorkomend probleem is.

Ik heb een word document met hierin twee visio tekeningen. Zodra ik het word document converteer naar pdf valt de tekst in 1 van de 2 visio tekeningen weg. :(

Ik heb gebrobeer met plakken speciaal te plakken als meta bestand en als visio object maar dit helpt niet. Het enige wat helpt is om als figuur te plakken maar dan wordt de PDF 7 Mb groot. :(

Inmiddels heb ik adobe 6 naar adobe 7 bijgewerkt. Geen effect. Ik maak gebruik van office XP professional en visio 2003.

Hebben anderen ervaring met dit probleem en een oplossing?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Kirpeknots schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 10:17:
om als figuur te plakken maar dan wordt de PDF 7 Mb groot. :(
En toch zal Acrobat weinig kunnen met het Visio formaat zelf en zal het naar een ander formaat moeten worden omgezet. Als standaard bitmap zal dat inderdaad nogal groot worden, maar probeer anders of een gecomprimeerd formaat of liever een vectortekening (misschien kan je wat met postscript).

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Quartje
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-08 17:10
Je zou kunnen proberen om de tekening als *.emf in Visio op te slaan en dan in te voegen in je Worddocument. Maybe that'll work :)

• Quartje
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-08 17:10
En werkte het? Het is wel leuk en nuttig als je het resultaat even op het forum meldt. Mochten meerdere mensen hier later last van hebben, kunnen ze deze kennis weer gebruiken ;)