Toon posts:

gekleurde cijfers

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het viel me op dat als je bij de E720 een telefoonnummer intoetst, de cijfers allerlei kleuren hebben...Is het mogelijk om dit gewoon als zwart in te stellen? Ik vind het een beetje kinderlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Al in de handleiding gelezen :?

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neeh, het is niet mogelijk. De E720 biedt je alleen de mogelijkheid om meerdere kleurenpatterns te kiezen, dit kan zijn kanariegeel icm poepbruin (om en om), of witte letters met een witte achtergrond, de letters zijn dan net embossed zodat je net niet (of net wel) kan lezen. Verder kan je de cijfers ook veranderen naar het romeinse tiep, dat je bijvoorbeeld een tel. nr. intoetst àlla XIVXX.. Goed, dat was redelijk lame, maar natuurlijk de stelling nu, wat is een E720... Een vibrator? Een massage-apparaat, een bijzonder mooie uitvoering van een flippo wireless access point? Nu moet ik toegeven dat een zoekopdracht in google mij tonnen van resultaten geeft over een bepaalde telefoon, de samsung E720.. Maar eigenlijk hoort dat niet onze taak te zijn, zoeken voor jou op google, dat kun je zelf ook.. Ik denk dan ook dat je vrij rap een slotje mag verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 15:00:
Maar eigenlijk hoort dat niet onze taak te zijn, zoeken voor jou op google, dat kun je zelf ook.. Ik denk dan ook dat je vrij rap een slotje mag verwachten.
Laat die conclusie iig over aan een Mod. Probeer de TS te helpen of zeg gewoon niks :/

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:45
Mirna, probeer google eens :)

Dit topic is gesloten.