Toon posts:

DVD burner kopen voor een HP notebook

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een HP nc6000 notebook, en wil die graag uitbreiden met een interne dvd burner.

Bij HP zelf is die een beetje duur.. (300 euro ex btw)

Nu kan ik een (nieuwe) Nec ND-6650A slimline dvd burner bestellen, voor slechts 49 euro, incl. 50 gratis dvd-r, incl. verzendkosten! Maar ik zou graag eerst willen weten of deze past?

Mijn HP ondersteund wel multibay.

En wat ik begrepen heb, is dat de HP drives door Benq gemaakt zijn, en dat dat weer dezelfde fabriek is als Nec...

Kan iemand dat bevestigen voordat ik 49 euro weggooi?

Op de Nec site kan ik absoluut niet vinden in welke notebooks deze nu past.

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 27-02 14:05
voor 50 eur???????

linkje! :9~

Anyway: meestal past het wel. Je moet alleen waarschijnlijk t frontje overzetten van je huidige drive, tesamen met de connector aan de achterzijde.
Let alleen op dat de EJECT knop op dezelfde positie zit, anders past t frontje misschien wel maar krijg je m nooit open.

Verwijderd

voor 49€ incl 50 DVD schijfjes zou ik zeggen bestellen, of het past of niet speelt geen rol. Ben je zeker dat je typo's gemaakt hebt :? het lijkt mij nogal erg goedkoop namelijk }:O

Verwijderd

Topicstarter
Tuurlijk geen typo!

Is gewoon van ons eigen inkoopclubje! www.systemen.org

Maar ik weet niet of ik reclame mag maken :-)

• Priyantha Bleeker
  • Laatst online: 01-03 16:34

Priyantha Bleeker

Out and proud \o/ :D \o/

Om te beginnen sorry voor de schop omhoog.

Maar ik wil vragen of je de brander nog gekocht had, en hem hebt ingebouwd.
Ik heb zelf namelijk de zelfde brander gekocht, en hij pas niet in mijn HP laptop(omnibook xt1500).
Ik wilde weten of jij ook de connector aan de achterkant heb moeten veranderen, en zo ja hoe je dat hebt gedaan.

• Priyantha Bleeker
  • Laatst online: 01-03 16:34

Priyantha Bleeker

Out and proud \o/ :D \o/

Nog een schopje dan maar...
Pagina: 1