Situatie:
Windows 2003 SBS(AD) Server
Windows XP SP2 Clients
Drivemappings worden gemaakt met vbs loginscript:
objNetwork.MapNetworkDrive "q:", "\\Rltsft-server2\public"
objNetwork.MapNetworkDrive "z:", "\\Rltsft-server2\operations"
objNetwork.MapNetworkDrive "p:", "\\Rltsft-server2\operations\projects"
objNetwork.MapNetworkDrive "x:", "\\Rltsft-server2\operations\exchange"
etc
Probleem:
In onderstaande afbeelding is te zien dat bij de H:\ en Q:\ schijf een omschrijving van de netwerkshare wordt gegeven. Terwijl bij de meeste andere mappings dit niet het geval is. Ik heb dit probleem maar op 1 werkstation. Voor de duidelijkheid: Ik wil dat overal de omschriving wordt weergegeven. Ik heb dit probleem ook al vaker zien gebeuren en vaak lost het zichzelf op na een tijdje. Kan iemand mij meer info/achtergronden geven over dit probleem en een oplossing? Ik heb google/GoT-search geraadpleegt maar vind over dit onderwerp helemaal niets.
Windows 2003 SBS(AD) Server
Windows XP SP2 Clients
Drivemappings worden gemaakt met vbs loginscript:
objNetwork.MapNetworkDrive "q:", "\\Rltsft-server2\public"
objNetwork.MapNetworkDrive "z:", "\\Rltsft-server2\operations"
objNetwork.MapNetworkDrive "p:", "\\Rltsft-server2\operations\projects"
objNetwork.MapNetworkDrive "x:", "\\Rltsft-server2\operations\exchange"
etc
Probleem:
In onderstaande afbeelding is te zien dat bij de H:\ en Q:\ schijf een omschrijving van de netwerkshare wordt gegeven. Terwijl bij de meeste andere mappings dit niet het geval is. Ik heb dit probleem maar op 1 werkstation. Voor de duidelijkheid: Ik wil dat overal de omschriving wordt weergegeven. Ik heb dit probleem ook al vaker zien gebeuren en vaak lost het zichzelf op na een tijdje. Kan iemand mij meer info/achtergronden geven over dit probleem en een oplossing? Ik heb google/GoT-search geraadpleegt maar vind over dit onderwerp helemaal niets.
Familieman, nerd, mooi weer fietser, buitenmens en levensgenieter...