Ik ben op het werk van mijn vader een laptop tegengekomen. Men zei hier dat deze het niet meer deed, nl de shift toetsen. Ik had dit eerder gehoord en ben op Inet even op zoek gegaan. Op de site van Dell zelf (o.a. forums.us.dell.com, ben niet meer zeker van de topic naam, maar typ maar keyboard + shift in en voila). Hier werd vanalles beschreven over hoe je je keyboard van de laptop kan losmaken en hoe bepaalde dingen moest schoonmaken, schroeven losdraaien etc etc. Ik heb dit alles geprobeerd, maar ten eerste stond mijn probleem er niet echt bij en ten tweede werkte het gewoon niet.
Mijn eigenlijke probleem is dat de laptop's beide shift toetsen niet werken. De rechter toets werkt wel bij alle toetsen m.u.v. z, x, c, v, <, > (deze werken wel als kleine letters) en de linker shift werkt helemaal niet. Ik dacht eerst aan de problemen omschreven op de Dell site (slecht contact), maar het vreemde is dan dat met stickey keys aan de toetsen gewoon werken. Iemand enig idee wat dit is of heeft dit ooit eerder gezien?
Specs:
Dell Latitude C800
PIII - 1 Ghz
512 MB Ram
Windows XP Pro - SP 1 (clean install, nog niets mee gedaan, heb ook windows 2000 geprobeerd)
Mijn eigenlijke probleem is dat de laptop's beide shift toetsen niet werken. De rechter toets werkt wel bij alle toetsen m.u.v. z, x, c, v, <, > (deze werken wel als kleine letters) en de linker shift werkt helemaal niet. Ik dacht eerst aan de problemen omschreven op de Dell site (slecht contact), maar het vreemde is dan dat met stickey keys aan de toetsen gewoon werken. Iemand enig idee wat dit is of heeft dit ooit eerder gezien?
Specs:
Dell Latitude C800
PIII - 1 Ghz
512 MB Ram
Windows XP Pro - SP 1 (clean install, nog niets mee gedaan, heb ook windows 2000 geprobeerd)