RollerCoaster Tycoon 3 crashed naar desktop*

Pagina: 1
Acties:
  • 418 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 27-11 12:01

RMB

Nee, geen right mouse button!

Topicstarter
Ik heb sinds kort RollerCoaster Tycoon 3, heel leuk spel maar helaas word ik gepest door het feit dat RCT3 soms uitvalt en dan zit ik weer in windows, zonder mijn park te hebben kunnen saven.
Hij doet dit niet altijd op hetzelfde moment.

Mijn Specs zijn:
AMD Athlon 64 3200+
768MB Geheugen
Ati Radeon X800Pro ViVo
Sound Blaster Audigy 2 Zs
MSI K8N Neo moederbord

Mijn pc temperaturen zijn wel okee, stressed op zulke warme dagen als nu ongeveer 50 graden celcius.
Mijn Videokaart voelt echter zeer warm aan. zou het hieraan kunnen liggen?

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen :)

[ Voor 5% gewijzigd door RMB op 24-06-2005 07:52 ]

Verwijderd

Hmm, dat heb ik ook sinds kort. Eigenlijk nadat ik de expansion Soaked heb geïnstaleerd gaat hij na een tijdje naar de desktop en crashed vervolgens. Hoogst irritant natuurlijk. Temps zijn hier ook prima.

AthlonXP 2000+, GF4 Ti4200, 1024MB ram.. enige reden die ik zou kunnen bedenken mag je niet noemen :X Maar dan zouden meer mensen er last van moeten hebben.

Edit: ja, temperatuur van de videokaart.. wellicht mogelijk aangezien RCT grafisch toch best veeleisend is als je de settings wat hoger hebt staan. Maar zorgt een overhitte videokaart voor de crash van een game of gelijk voor de PC?

Edit 2: Hmm, net een tijdje GTA SA zitten spelen en express ff de boel zitten te beschieten zodat de videokaart een flinke kluif had, maar daarbij liept hij gewoon als een zonnetje.. dus of het dus aan de temps ligt?

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2005 19:09 ]

Verwijderd

Nou ik heb de videokaart eens stofvrij gemaakt met de compressor en tadaa.. geen crash gehad meer, heb toch ruim een uur gespeeld en eerst crashte hij al na enkele minuten.

Misschien kan je dat ook eens proberen? Of is je PC/videokaart stofvrij?

Verwijderd

Ik heb precies hetzelfde. Zo doet ie het wel maar als ik Soaked! installeer crasht ie!

Specs hoeven niet want zijn toch goed genoeg.

En bedankt voor de tip, maar werkte niet. Iemand anders?

• RKD
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:19

RKD

Hebben je mischien Custom Scenery (ook parken) gedownload en in het spel gezet? Dat had ik dus, even die gedownloade dingen weggehaald, toen was het bij mij over. Vooral makers van de parken die op internet staan, hebben vaak eigen dingen gemaakt met milkshape etc, wat niet bij jou op de comp staat, daardoor zou het kunnen komen. Is ook mijn enige idee eigenlijk.

iRacing Profiel

Verwijderd

Nee tussen installatie RCT3 en Soaked! alleen gespeeld, geen content gedownload of wat dan ook.

Andere suggesties?
Pagina: 1