Toon posts:

Probleem met floppy's

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik doe de laatste tijd nogal veel werken met floppy's op mijn werk omdat het niet anders kan. Ook moet ik hiermee mijn RC5 buffers ophalen bij de aanwezige pc's omdat het netwerk hiervoor niet mag worden gebruikt . :'( Nou heb ik al tijden last van splinternieuwe diskettes die spontaan onleesbaar worden en een melding geven over cyclische redundantie :?:? Wat houdt dit precies in ?

Verwijderd

Meestal dat het spiksplinternieuwe maar verschrikkelijk goedkope C-Merk diskettes zijn. Doe maar eens een scandisk op een uit de doos. Als je dan al foutmeldingen krijgt, de hele doos terugsturen naar de fabrikant, en betere vragen !!

Maar wat betreft dat netwerk. Heb je niet ergens op het netwerk een eigen folder? Kun je daar die RC5 files niet in opslaan?

Niet alle floppydrives zijn hetzelfde, en het beste wat ik de laatste tijd ben tegengekomen is, floppies op je eigen PC formatteren en als ze niet eens werken in een andere PC, ze daar nog eens formatteren. Werken ze dan nog niet, dan heb je een doosje gort gekocht ;)

Jord.

Verwijderd

JOH volgens mij moet je gewoon effe een nieuwe partitie op je flop zetten ff fdkisken en voila LOL :)

Verwijderd

Topicstarter
Volgens mij komen ze niet veel beter als Sony als je het over A-merk hebt toch . Map over Netwerk zou wel komen ware het niet dat op dit moment door laksheid bij beheer zo ongeveer 20 personen met mijn account werken . :(:( Ik ga geen risico lopen om door een of andere flauwe lul genaaid te worden .

Verwijderd

en je hebt geen rechten om een nieuwe folder aan te maken?

Maar Sony flops kunnen ook slecht zijn. Ik werk op dit moment bij Sony Logistics Europe, en naast een heleboel slechte PS2's zijn er wel meer dingen slecht ;)

Verwijderd

Op vrijdag 12 januari 2001 22:28 schreef Jorden het volgende:
Ik werk op dit moment bij Sony Logistics Europe, en naast een heleboel slechte PS2's zijn er wel meer dingen slecht ;)
Jorden,
Kan ik je maandagochtend even spreken?
Je baas @ Sony Logistics Europe.
>:)

Verwijderd

Op vrijdag 12 januari 2001 18:47 schreef The_Master_ofUT het volgende:
JOH volgens mij moet je gewoon effe een nieuwe partitie op je flop zetten ff fdkisken en voila LOL :)
:? Ga jij maar weer lekker UT spelen......
:+

Verwijderd

alleen als je het geheime password weet, baas :9
Pagina: 1