< dit stukje webruimte is te huur >
heb je de luidspreker van je analoge modem aan staan, terwijl er iemand op dezelfde lijn aan het bellen is??
dat is ook een goede optie iddjozy schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 01:35:
Misschien hoor je ze in je hoofd??. Nee alle gekheid op een stokje. Heb je spyware adware gedraait virusscanner etc? Of was je op een site met popups met sprekende figuren erop(net als bij abn amro site)
[ Voor 59% gewijzigd door killerbee17 op 24-06-2005 01:35 ]
wwweet ik veel...
Nee waarschijnlijk gewoon spyware? Nieuwe techniek om reclame te maken ofzo? Was hele tijd geleden ook bekend geworden van een film waar 1 frame een reclame van een frisdranken merk in zat en bleek dat mensen meer van dat merk gingen kopen. Beetje zelfde idee. Blijkbaar stonden je speakers te hard om het goed te laten werken
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
Nu Apache 2 / Mysql afgezet, Tcp view net opgestart en ik zie geen rare connecties.
de stemmen leken alsof ze aan het praten met elkaar waren in het nederlands, van een meisje of een klein jongen en nog iemand.
[ Voor 31% gewijzigd door aex351 op 24-06-2005 01:39 ]
Desktop: i5-14600K, 32GB DDR5-6000, RTX 5070 Ti; Laptop: MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512; Server: R9-7950X, 192GB DDR5-5600
ik kijken en er is niemand in de buurt en geluid kwam niet uit me boxen (off)
geluid kwam uit de systeemkast maar waar want me analoge modem is uitgeschakeld
ik dacht ff dat ik gek was geworden maar toen hield ie ermee op na ongeveer 40 sec
ik was op dat moment op een site wat een banner had van de crazy frog maar geluid klonk
alsof 2 meiden aan het praten waren
[ Voor 20% gewijzigd door vr6-only op 24-06-2005 01:43 ]
It ain't stupid if it works!
Edit:
Ik zag de poster boven mij voor de topicstarter aan
[ Voor 94% gewijzigd door Morax op 24-06-2005 01:43 ]
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
*bookmark*
Verwijderd
Precies. Vaak herladen pagina's automatisch op de achtergrond en laden daarbij 'n nieuwe banner met blaat.Morax schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 01:41:
Vertel ons eens wat voor programma's je open had staan op het moment dat je het hoorde. Een banner of iets dergelijks lijkt me bijvoorbeeld ook zeker geen slechte kandidaat
Je hoort toch geen bananaphone liedje hoop ik?
iexplorer.exe > fok.nl en dit forum
apache / mysql
winamp, radio stond aan
toen ik ineene die stemmen hoorde dacht ik uh, op radio is iets fouts. ik zette dus radio meteen op volume uit. Stemmen bleven door praten tegen elkaar. Ik denke wtf misschien gehacked ofzo apache/mysql uit. Maar toen was het al opgehouden. De stemmen stopte plots. En het leek er duidelijk op alsof ze tegen mekaar aan het praten waren
Maargoed, als je het onderwerp van gesprek weet zouden we het kunnen herleiden naar een site of banner of iets dergelijks
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
19x 300Wp Trina Solar + 12x 320Wp Q-cells op een SolarEdge SE7K
Ik heb het nog niet gehoord, maar het zullen wel radiosignalen zijn oid.
I use a <insert heavy config>."Dude! Solitaire must load like instantly"
had je geen draadloze koptelefoon op ofzo?
(daar hoorde ik regelmatig van die oude knakkers met MC bakkies tegen elkaar lullen over alles en niks...)
[ Voor 75% gewijzigd door guardian-spirit op 24-06-2005 02:22 ]
En dat is dus de grootste leugen ooit... iemand gaf een weekje geleden @ frontpage een linkje waarin duidelijk werd gemaakt dat bovenstaande niet waar is/kan zijn.Glashelder schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 01:36:
Nieuwe techniek om reclame te maken ofzo? Was hele tijd geleden ook bekend geworden van een film waar 1 frame een reclame van een frisdranken merk in zat en bleek dat mensen meer van dat merk gingen kopen.
Je hoeft dus niet persee gestoord te zijn
Eve char: Warock <TEST>
Ik denk ook dat hij gewoon radio gehoord heeft, maar niet uit z'n vullingensPENKMAN schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 02:24:
Sommige mensen hebben na het plaatsen van een vulling in een kies soms inene een soort antenne. Er word dan door een tand radio signalen opgevangen die je dan ook zou kunnen horen. Een mevrouw in amerika had hier altijd last van als ze langs een radio zender reed wanneer ze naar haar werk ging.
Zijn genoeg mensen die dat opvangen met de kabel van hun speakersetje, lijkt me de meest logische verklaring...
Buitenaards signaal op m'n Subwoofer?
Huh? Chinese zender via luidsprekers?
logitech x-530 ontvangt radio
En dit zijn nog maar de eerste 3 hits
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Die link wil ik wel graag hebben ik heb dat verhaal al in mijn kinderjaren gehoord (10 jaar geleden) en ik geloofde het dus nog steeds. Op deze manier wil ik graag ff de laatste sprookjes uit mijn jeugd een kille dood laten sterven.BoukeHaarsma schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 02:23:
[...]
En dat is dus de grootste leugen ooit... iemand gaf een weekje geleden @ frontpage een linkje waarin duidelijk werd gemaakt dat bovenstaande niet waar is/kan zijn.
GROOTSTE FABEL OOIT!!! kijk jij nooit mythbusters?sPENKMAN schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 02:24:
Sommige mensen hebben na het plaatsen van een vulling in een kies soms inene een soort antenne. Er word dan door een tand radio signalen opgevangen die je dan ook zou kunnen horen. Een mevrouw in amerika had hier altijd last van als ze langs een radio zender reed wanneer ze naar haar werk ging.
verders kan alles tuurlijk, licht er maar aan waar je in gelooft
http://specs.tweak.to/12504
Verwijderd
oow? vertel? missen wij iets? zijn we onder attack?Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 02:37:
Ja gewoon radio waarschijnlijk geheime zender, ik heb het heel vaak op zondag want dan zenden ze bij mij in de buurt veel uit
http://specs.tweak.to/12504
Nu is het nogal moeilijk raden wat het is geweest.
Signature
Dit topic is gesloten.
![]()