Ik heb 4 reepjes 512 Mb Twinmos DDR400, nou wil ik deze het liefst alle 4 draaiend krijgen op 400 MHz in dual channel mode op mijn moederbord. Officieel wordt deze setup met 4 dual-sided dimms niet ondersteund (namelijk maar op 333MHz). Maar een tijd terug heb ik BalusC in een topic ergens zien zeggen dat het wel kan als je overclockt, maar hoe dat moest stond er niet bij)
Als ik de reepjes alle 4 in mijn moederbord stop en ik zet mijn pc aan, dan krijg ik een mooie piep te horen die zich blijft herhalen. Ook als ik mijn geheugen snelheid op 333Mhz zet dan blijven de piepjes. Ik heb nog niet geexperimenteerd met de Cas latencies e.d aangezien er 1001 mogelijkheden zijn is dat ook niet zo zinvol. (instelling staat nu op Auto).
Relevante specs:
MSI K8N Neo 2 Platinum
4x512 mb twinmos ddr400
Enermax EG475AX-VE, Noisetaker 470 Watt
(rest staat in linkje in sig)
Als ik de reepjes alle 4 in mijn moederbord stop en ik zet mijn pc aan, dan krijg ik een mooie piep te horen die zich blijft herhalen. Ook als ik mijn geheugen snelheid op 333Mhz zet dan blijven de piepjes. Ik heb nog niet geexperimenteerd met de Cas latencies e.d aangezien er 1001 mogelijkheden zijn is dat ook niet zo zinvol. (instelling staat nu op Auto).
Relevante specs:
MSI K8N Neo 2 Platinum
4x512 mb twinmos ddr400
Enermax EG475AX-VE, Noisetaker 470 Watt
(rest staat in linkje in sig)