Toon posts:

Hoe laptop te gebruiken als tweede monitor

Pagina: 1
Acties:
  • 5.178 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Kan je een laptop gebruiken als tweede monitor? Dan bedoel ik dus aansluiten aan een andere pc en dan uitsluitend de laptop gebruiken als tweede monitor? (niet twee monitoren aansluiten op één laptop dus!)

• vegterb
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-06 20:44

vegterb

[ZzZ]Vighter

Als je een video-in hebt misschien, maar anders niet volgens mij!

My Laptop Specificaties vs My Desktop Specificaties

• The Wrecker
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02:22

The Wrecker

Networking Rulez

Misschien via een netwerk.

Soort programma als vnc. Maar dan heb je wel hetzelfde beeld.

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Je hebt inderdaad een video-in poort nodig op je laptop. Als dit er niet standaard op zit kan je een usb-tv-kaart achtig ding kopen ;)

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

ja dat kan met software waarvan ik de naam ff ben vergeten :P

maar ik zal de naam posten als ik het evt gevonden heb (voordat anderen dat hebben gedaan anyway :))

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

is daar dan ook een linux progje voor?

lijkt me eigenlijk wel grappig B)

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

http://www.maxivista.com/ :)

voor de duidelijkheid: je moet een netwerkverbinding tussen je laptop en PC hebben :)

heb trouwens even je topictitel veranderd, anders is het namelijk niet duidelijk waar het over gaat. Daarnaast heb ik dit simpel gevonden met de search, door 'laptop als tweede monitor' als zoektermen te gebruiken :) misschien handig voor in de toekomst ;)

[ Voor 115% gewijzigd door LuNaTiC op 23-06-2005 23:53 ]

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Verwijderd

http://www.maxivista.com/

Het kan dus al zeker, maar deze is niet gratis.

oops, lunatic googled sneller dan ik :)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2005 23:53 ]

• RAPWare
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-07 17:08
Het is misschien niet helemaal de oplossing die je zoekt, maar met Multiplicity van Stardock kun je 2 computers (pc + laptop) besturen middels 1 toetsenbord en muis. De twee systemen gedragen zich als 1 groot systeem.

Meer info:
Stardock

Korte review:
Review

Verwijderd

Topicstarter
o, bedankt voor het aanpassen van de titel! Ik had na het posten al door dat ie nogal kort door de bocht was, maar ik kon hem niet zelf aanpassen.

Nou, ik wist niet dat het zo lastig was, ik dacht dat het ook gewoon was kabeltje inpluggen en klaar is....nou ja ik dan....

dus als ik met een laptop toch tweede beeldschermen wil gebruiken dan kan ik dus beter kijken naar een laptop met een goede videokaart of kan zoon shared kaartje dat ook trekken?

Verwijderd

Wat wil je nu? In je startpost zeg je laptop als 2de scherm gebruiken en nu een 2de scherm aan je laptop?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 00:06:
Wat wil je nu? In je startpost zeg je laptop als 2de scherm gebruiken en nu een 2de scherm aan je laptop?
nou eigenlijk wou ik gewoon een el-cheapo laptop kopen en die als tweede beeldscherm laten dienen als ik hem niet gebruik, maar gewoon achter mn pc zit.

• keluwak
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-05-2025
eey, ik heb ook iets dergelijks. het programma multiply leek mij wel handig. maar ik kan hiermee niet werken op een windows xp desktop in samenhang met een windows me pc begrijp ik?
wat kan ik doen? is windows 2000 zwaarder dan ME? het is een pentium 2, 198 mb werkgeheugen, 5GB hardeschijf.
zijn hiervoor ook gratis alternatieven toevallig?

edit:
het programma synergy werkt ook :) heb het uiteindelijk op sourceforge gevonden

[ Voor 32% gewijzigd door keluwak op 08-10-2005 14:47 ]

Pagina: 1