3dmark enorm laag?

Pagina: 1
Acties:

• Passenger
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 11:41
Heb nu net ff met 3dmark2000 een benchmark gedaan, maar kom op een score uit van 973... volgens mij klopt dat niet helemaal voor een athlon thunderbird 900, 256 pc133, msi k7t pro, asus v6800 geforce256 32mb ddr... wat the hell kan ik ooit verkeerd ingesteld hebben?

draai nu win98se, detonator 6.31, directx8...

Verwijderd

sorry zie andere topics.... er zijn nog een paar van deze topics.... zet daar jouw verhaal in dan hoef ik t niet 5 keer te vertellen ok :)

Verwijderd

Wat een klein beetje kan helpen zijn die via 4 in 1 drivers waar je iedereen over hoort...
die hielpen bij moi ook een beetje

Verwijderd

Nou dat zou hier wel een beetje veel kunnen helpen :)

Verwijderd

onder andere diorectx 8.... die is nog niet geimplementeerd en zuigt met backwards compatability.... dus eers maaar ff DirectX7 en 7a installen.......!

Verwijderd

Waarom draait iedereen nog steeds benchmarks? Als je een beetje game-fanaat bent, speel je je spellen en vind je daar wel uit of het op je andere systeem mogelijk sneller ging. Maar benchmarks? Probeer Michael Tirtasana 3D programs eens als je dan toch zo graag BM't.

Verwijderd

Ik had een keer 1143 met een Athlon 700 256mb op een MSI K7Pro en een asus v6800..
Net kaal win98se geinstalled en directx8.
Daarna ff de AGP-drivers van het mobo cdtje geinstalled en ik had opeens 4500.

Ik kan niet inschatten of jij het zelfde probleem hebt, maar ik dacht kan altijd proberen te helpen..

• Passenger
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 11:41
bingo! dit schiet al hard op... na via 4-in-1 geinstalleerd te hebben zit ik op 4881... dat klinkt wat beter.. thanx voor de reacties all! :)
Pagina: 1