Mediaplayer zoekfunctie vindt helft niet

Pagina: 1
Acties:

• Waypoint
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

Topicstarter
Pff wat ik nu weer heb.

Ik heb een format gedaan vorige week en ik kom er nu achter dat ik in mediaplayer maar de helft van de nummers kan vinden. Ze staan allemaal op dezelfde schijf en bepaalde nummers vindt hij gewoon niet.

Via de windows search kan ik ze wel vinden en gewoon in mediaplayer afspelen :?. Ook als ik ze in een playlist gooi kan ik ze wel aanklikken en afspelen, maar via de MP search vindt hij bepaalde nummers niet. Het zijn telkens dezelfde nummers die hij vindt, maar ik kan geen enkel verschil vinden. Ik heb gekeken bij eigenschappen (alleen lezen, schijf indexeren etc..), maakt allemaal niks uit.

Probleem heb ik bij XP Prof (SP 2+ alle updates) en MCE (SP2+ alle updates). Heb dus ook alle MP updates e.d.

Als ik in winamp een playlist maak en zoek vindt hij de nummers wel. Voor de format had ik het probleem niet 8)7.

Heb op google, microsoft en got gezocht maar d'r is geen ruk over te vinden :/
Afbeeldingslocatie: http://img39.echo.cx/img39/2828/naamloos0su.th.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door Waypoint op 23-06-2005 23:42 . Reden: Ff plaatje bijgevoegd ]

Verwijderd

Is het niet zo dat die zoekfuntie alleen zoekt in je library. En als ik het zo zie is het nummer wat je wilt downloaden niet opgenomen in je library. Je kan individueel folders toevoegen aan je library maar ook zorgen dat bepaalde mappen standaard worden gecontroleerd op wijzigingen.

• Waypoint
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 11:29:
Is het niet zo dat die zoekfuntie alleen zoekt in je library. En als ik het zo zie is het nummer wat je wilt downloaden niet opgenomen in je library. Je kan individueel folders toevoegen aan je library maar ook zorgen dat bepaalde mappen standaard worden gecontroleerd op wijzigingen.
En hoe doe ik dat dan?

Ik heb in MCE de mappen toegevoegd en hem een poos laten staan, dan zou hij ze automatisch toevoegen ondertussen, maarja hij doet het maar niet.

ik heb ook afspeellijsten gemaakt waar ze in staan, dan moeten ze toch ook in je libary staan?