Philips MSX 2 | NMS 8250 | 2 disk drives | 2 cartridge sloten | 256 Kb RAM | toetsenbord | TV connection | 3,58 MHz | geen hard disk |
Heb je wel de laatste nieuwe direct X geïnstalleerd, en de laatste nieuwe drivers van Nvidia?
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
De benodigde DirectX (9.nogwat) komt mee met de Half Life 2 installatie. De video drivers heb ik geupdate (staat ook in het eerste berichtje).
Philips MSX 2 | NMS 8250 | 2 disk drives | 2 cartridge sloten | 256 Kb RAM | toetsenbord | TV connection | 3,58 MHz | geen hard disk |
Heb je misschien je videokaart pas verwisseld ofzo? Het lijkt erop dat hij toch de drivers niet kan vinden of iets in die zin.
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
Dudes,
Ik heb na het nodige speurwerk door andere forums zelf de oplossing gevonden.
Het blijkt dat met mijn GeForce Ti 4200 in combinatie met de Nvidia driver versie 77.72 (nu de nieuwste) niet werkt voor Half Life 2.
Ik heb deze nieuwe driver ge-deinstalleerd en (de oudere) versie 71.89 van de Nvidia driver geinstalleerd.
Dit gaat goed!
Morax i.i.g. bedankt voor de reactie.
Ik heb na het nodige speurwerk door andere forums zelf de oplossing gevonden.
Het blijkt dat met mijn GeForce Ti 4200 in combinatie met de Nvidia driver versie 77.72 (nu de nieuwste) niet werkt voor Half Life 2.
Ik heb deze nieuwe driver ge-deinstalleerd en (de oudere) versie 71.89 van de Nvidia driver geinstalleerd.
Dit gaat goed!
Morax i.i.g. bedankt voor de reactie.
Cool, ik had deze fout ook, zal ff kijken of downgraden zin heeft ^__^
hehe, nog nooit eerder te hoeven downgraden om een spel te kunnen spelen
hehe, nog nooit eerder te hoeven downgraden om een spel te kunnen spelen
Pencil Powaah
Pagina: 1