Ik heb een inspiron 1100 met XP Home Edition. Toen SP2 vorig jaar uitkwam heb ik die meteen geinstalleerd, althans geprobeerd. Elke keer als ik SP2 installeer krijg ik na de installatie een foutmelding en kom ik mijn pc niet meer in. Ik heb al meerdere keren mijn HD moeten formatteren en opnieuw XP home edition zonder SP2 moeten installeren. Ik heb een jaar geleden een Engelse versie met een geslipstreamde SP2 geinstalleerd en ook toen kreeg ik die foutmelding. De foutmelding is overigens iets als DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL STOP: 0x000000...en dan nog iets. Het is al een tijdje geleden dat ik het voor het laatst probeerde dus ik weet het niet meer precies.
Ik heb vandaag weer naar Dell gebeld en die adviseerde me om de originele versie te installeren en vervolgens via CDrom SP2 te installeren....dit alles alvorens de drivers te installeren. Weet iemand of dit gaat helpen? Ik wil het wel proberen maar als ik weer voor niks mijn systeem formatteer word ik niet gelukkig.
De reden waarom ik per se SP2 moet hebben is omdat mijn draadloos netwerk niet naar behoren werkt zonder. Ik heb een windows wireless network upgrade geinstalleerd waardoor het mogelijk is om WPA keys te gebruiken en dat werkt maar ten dele. De internet verbinding van mijn laptop is prima maar de verbinding met mijn server (lees: desktop in het berghok) valt na een halfuur weg.
Even ter zijde: ik heb vandaag ook mijn originele versie proberen te slipstreamen met SP2. Dat ging allemaal prima en ook de instellingen in Nero stonden goed. Toch heb ik 5 CDs verneukt:
Ps mijn desktop heeft nog een oude trage brander
enig idee?
Bedankt en ik hoop dat iemand me kan helpen
Japhy
Ik heb vandaag weer naar Dell gebeld en die adviseerde me om de originele versie te installeren en vervolgens via CDrom SP2 te installeren....dit alles alvorens de drivers te installeren. Weet iemand of dit gaat helpen? Ik wil het wel proberen maar als ik weer voor niks mijn systeem formatteer word ik niet gelukkig.
De reden waarom ik per se SP2 moet hebben is omdat mijn draadloos netwerk niet naar behoren werkt zonder. Ik heb een windows wireless network upgrade geinstalleerd waardoor het mogelijk is om WPA keys te gebruiken en dat werkt maar ten dele. De internet verbinding van mijn laptop is prima maar de verbinding met mijn server (lees: desktop in het berghok) valt na een halfuur weg.
Even ter zijde: ik heb vandaag ook mijn originele versie proberen te slipstreamen met SP2. Dat ging allemaal prima en ook de instellingen in Nero stonden goed. Toch heb ik 5 CDs verneukt:
Ps mijn desktop heeft nog een oude trage brander
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
| 5:21:41 PM #25 CDR -1047 File ThreadedTransferInterface.cpp, Line 1286
Illegal mode for this track