Heb net een samsung E730 gekocht. Erg leuk speeltje. PC Studio PIMS en File Manager 2.0 erop gezet en met bluetooth verbinding gemaakt. Alles werkt prima totdat....
Vond het mooi de tijd om mijn contacten eens op te schonen en weer eens netjes erin te krijgen, dus ik heb het volgende gedaan.
- Telefoonlijst exporteren naar *.csv
- Openen in Excel en met "Text to Columns" een mooi bewerkbaar bestandje van gemaakt.
- Telefoonlijst bewerkt
- Alle cellen gemerged naar kolom A met de volgende formule: =""&B1&""","""&C1&""","""&D1&""","""&E1&""","""&F1&""","""&G1&""","""&H1&""","""&I1&""","""&J1&""","""&K1&""""
- Alles gewist behalve kolom A en gesaved als *csv
- Nu naar PC Studio, importeren en daar is ie dan; de foutmelding!
Elke keer krijg ik: "This file have invalid fields"
Ik kan de fout maar niet vinden. Misschien kan iemand die me hier wat hulp bieden?! Ik ben vast niet de enige die dit proggies met zijn smasung gsm gebruikt.
Vond het mooi de tijd om mijn contacten eens op te schonen en weer eens netjes erin te krijgen, dus ik heb het volgende gedaan.
- Telefoonlijst exporteren naar *.csv
- Openen in Excel en met "Text to Columns" een mooi bewerkbaar bestandje van gemaakt.
- Telefoonlijst bewerkt
- Alle cellen gemerged naar kolom A met de volgende formule: =""&B1&""","""&C1&""","""&D1&""","""&E1&""","""&F1&""","""&G1&""","""&H1&""","""&I1&""","""&J1&""","""&K1&""""
- Alles gewist behalve kolom A en gesaved als *csv
- Nu naar PC Studio, importeren en daar is ie dan; de foutmelding!
Elke keer krijg ik: "This file have invalid fields"
Ik kan de fout maar niet vinden. Misschien kan iemand die me hier wat hulp bieden?! Ik ben vast niet de enige die dit proggies met zijn smasung gsm gebruikt.