Toon posts:

ADSL De tweakers mening?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie van de tweakers in nederland heeft ADSL.
En wat vinden jullie er tot nu toe van?

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19-08 16:52
Ik baal er niet van.

Verwijderd

Ik vind het prima, het haalt niet de topsnelheden die soms met de kabel te halen zijn, maar het is wel constante snelheid.

Positief dus.

Verwijderd

Op vrijdag 12 januari 2001 18:23 schreef Smoke het volgende:
Wie van de tweakers in nederland heeft ADSL.
En wat vinden jullie er tot nu toe van?
zal het je over 20 jaar vertellen (tegen die tijd hebben ze woerden toch ook wel aangesloten?)

• Apie!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-03 19:55

Apie!

Newer, better & confusinger

Op vrijdag 12 januari 2001 20:53 schreef achappey het volgende:

[..]
zal het je over 20 jaar vertellen (tegen die tijd hebben ze woerden toch ook wel aangesloten?)
20 jaar? optimist ;)

My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands

Verwijderd

kabel heeft nadelen
adsl heeft ook nadelen

ik heb zelf 2 jaar kabel gehad... toen ik soms lekkere snelheid en soms zeer traag..

nu sindskort adsl.. en das gewoon zeer constant... ik ben er tevreden over

sommige vinden kabel het beste van alles... maarja beetje afwisseling is ook wel lekker...

adsl heeft dus als ZEER groot voordeel dat het de goede ouwe tel lijn is... en dus je eigen lijn die je niet deelt met de rest van de mensen uit je straat wat bij kabel wel het geval is helaas...

als je met wat mindere snelheid tevreden bent zou ik mxstream nemen...

als je Cistron kan nemen zou ik die nemen...

Verwijderd

Ik verruil mijn chello account no way met een mxstream account.

Kom je met cistron of versapoint dan pas zeg ik JA ik kom, uhm.. ik wil...

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Ik heb nu net een half uur (!) ADSL. De installatie (het software gedeelte) viel me enigszins tegen, de handleiding van XS4ALL en KPN zelf spraken elkaar een beetje tegen, maar het werkt nu toch echt prima. Wel aan te raden is het inlog-proggie van XS4ALL !

DIT IS MIJN WEBSITE

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-08 20:35

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op vrijdag 12 januari 2001 20:53 schreef achappey het volgende:

[..]
Over 20 jaar is ASDL al lang dood want dan ligt er geen stukje koper meer in de grond in nederland ;)

Verwijderd

ADSL is toppie, heb het zelf nu ook al een aantal maanden en heb nauwelijks te kampen gehad met problemen, ik weet niet wat er met die XS4ALL handleiding was maar die van planet was goed, had binnen no time een goede verbinding opgezet....

ALLES beter dan casema, eigenlijk zou het hoofdkantoor van casema in delft te kampen moeten krijgen met een zware explosie.....hehehe>:) >:) >:)

Verwijderd

en hoe zit dat met dat "dure" acount dan?

die snellere

heb je toch dubbel zoveel capaciteit?

Verwijderd

zoiets jah.. Ik heb de Pro genomen.. tot nu toe gaat alles goed.. alleen het feit dat je achter een NAT doos zit omdat de KPN dat adsl modem maar niet kan beveiligen :? geeft mij teveel problemen.

Ook heb ik het vermoeden dat de kpn 's nachts op mijn modem zit te kutten waardoor die gereset word(t) en ik in de ochtend al mijn servers off zie staan :( en ik ze weer online moet knallen zodat ik mijn baas weer moet teleurstellen *D

ik ga ze een kwaaie brief sturen

• Servowire
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-08 18:46

Servowire

prutser:~#

Ik wil heel graag ADSL *D
:9~

maar het kan hier niet... :r :r :r

met papier mache kun je alles maken!!

Verwijderd

Heb afgelopen week ook ADSL bij KPN aangevraagd en dat is geloof ik in april 2001 beschikbaar :)

en ik heb het Fast ADSL genomen (1024 kbit download) maare wat voor snelheden worden daar in de werkelijkheid mee gehaalt ?
100 kbyte /s ofzo ?

ik hoop dat het allemaal een beetje snel gaat werken want Cistron zit hier niet en verder is er niets behalve KPN modem :(

Verwijderd

Op maandag 15 januari 2001 10:29 schreef IceStorm het volgende:

[..]
Over 20 jaar is ASDL al lang dood want dan ligt er geen stukje koper meer in de grond in nederland ;)
geloof me, in woerden nog wel...

Verwijderd

ADSL is echt VeT ik heb het nou 4 weken, het gewone basis pakket van MxStream, KLASSE :)
Wacht niet op Cistron of whatever, dat zijn alleen maar blasbalgen, klinkt leuk, maar niet levensvatbaar....

Cistron investeerd miljarden, en ze hebben 4 klanten ;) ff een dip van de eco...

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19-08 16:52
Op dinsdag 16 januari 2001 21:59 schreef kruger het volgende:
..en ik heb het Fast ADSL genomen (1024 kbit download) maare wat voor snelheden worden daar in de werkelijkheid mee gehaalt ?
100 kbyte /s ofzo ?
Ik haal hiero 110kb/s max. Upload met 25-30kb/s max. Dus best pom!

Verwijderd

He mensen, ff een vraagie:
als je bij mXstream een accountje neemt, welke provider ken je dan het beste nemuh?
Want ik kom er niet meer uit |:(
Ter info: het is voor een apache-webserver

<offtopic>
ff nog m'n mail is sebastiaan@hetwasietsmet.nl, want ik kom soms niet in GoT dus is het voor mijn makkelijker als serieuse reacties naar m'n meel kome *D
</offtopic>

• sanderb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-08 20:19
Op dinsdag 16 januari 2001 23:14 schreef Thunderbird het volgende:
Wacht niet op Cistron of whatever, dat zijn alleen maar blasbalgen, klinkt leuk, maar niet levensvatbaar....

Cistron investeerd miljarden, en ze hebben 4 klanten ;) ff een dip van de eco...
De TUdelft is nu in samenwerking met Cistron begonnen om studentenhuizen die niet op SURFnet komen (de kleintjes dus)en medewerkers ADSL te leveren. kost 80 piek per maand, en dat is dan voor 8 aansluitingen inclusief 8 vaste ip-adressen :9...en over 2 weken hebben wij dat ook!!!!
Dat is nou niet bepaald een kleine klant dacht ik zo, en aan technologie dus ook geen tekort :)
dat komt wel goed....de enige die dat gaat voelen is de casema die heel veeeeel abo's kwijt gaat raken! (maar dan gaat daar wel de snelheid omhoog :) )
Het lijkt

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

Verwijderd

ADSL lijkt me geweldig maar de centrale in Capelle a/d IJssel schijnt vol te zitten, ik heb al een maand geleden mijzelf aangemeld en wacht nu nog steeds. OK, een maand wachtijd is kort maar het schijnt nu nog wel een maand of vier te kunnen duren.
Na nog een paar keer gebeld te hebben naar de service desk heb ik een (?positiever?) antwoord gekregen het duurt nu namelijk nog een X aantal weken. |:(

Zijn er hier mensen die een idee hebben hoe lang zoiets duurt, en hoe lang KPN daar meestal over doet?

Verwijderd

Hier bij versapoint ism Demon internet hadden ze 2Mb beloofd. DE dat klopte nog ook.
En neem van mij aan dat je dat ook gewoon haalt! :)
Ik heb het nu 2 daagies maarre:
Gaat echt als een yekko!
Zeker de moeite waard!
Pagina: 1