[Multiplatform] Worms 4 Mayhem

Pagina: 1
Acties:
  • 113 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bio
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-07 23:16
Afbeeldingslocatie: http://www.arena51.be/_img/cms/gamefiches/2939/coverimage.gif
.: Het spel
Team 17 en Codemasters brengen Worms terug met een grote knal in 2005, met de game Worms 4: Mayhem. Een nieuwe game die erg verslavend werkt en net zo toegankelijk is als de klassieke Worms serie.

De multiplayer en singleplayer vinden plaats in 5 themazones - Jurassic, Camelot, Arabian, Construction en Wild West - en in alle werelden is het landschap zelfs beter vernietigbaar dan ooit. De game zal een nog grotere range aan wapens bevatten en zorg voor een hoop speelplezier!

In de single player modus kun je naast het vernietigen van andere wormen deelnemen aan 25 missies, waarin je voorwerpen moet terugvinden of decors moet vernietigen. Alle single player kaarten zijn speelbaar als multiplayer met daarbij nog eens 20 extra specifieke multiplayer kaarten.
Met nieuwe krachtige levels, een verbeterd 3D camera en animatie systeem, een verpletterend arsenaal aan cartoony wapens, schattige maar destructieve wormen, is Worms 4: Mayhem weer helemaal terug!

Nu maar hopen dat dit een goede 3d versie word! ik zie hierboven en bij de screens wel leuke dingen. Vooral de weapon factory ziet er interessant uit :9. Je kan het iig al proberen in de demo! (Zie links/files)

.: Screenshots

Afbeeldingslocatie: http://www.wormsmayhem.com/images/downloads/screenshot20.jpg
Yeah..

Afbeeldingslocatie: http://www.wormsmayhem.com/images/downloads/screenshot17.jpg
Maak je eigen punkworm >:)

Afbeeldingslocatie: http://www.wormsmayhem.com/images/downloads/screenshot14.jpg
Dit ziet er veelbelovend uit :)

Afbeeldingslocatie: http://www.wormsmayhem.com/images/downloads/screenshot10.jpg
Vuurpijl :P

.: Systeemeisen
Minimum vereisten:
- Pentium III or Athlon at 1GHz
- 256mb RAM
- nVidia GeForce 2 MX/Ati 7200
- DirectX 9 Compatible Sound Card
- 1x DVD-ROM Drive

Aanbevolen vereisten:
- Pentium 4 at 2GHz or AthlonXP 2000+                                  
- 512Mb RAM
- GeForce FX 5xxx or Radeon 9xxx

Afbeeldingslocatie: http://www.wormsmayhem.com/images/downloads/boxart1.jpg

.: Links/Files

Trailer: http://www.wormsmayhem.com/movies/worms_4_teaser.wmv

Demo: http://www.codemasters.nl/downloads/?downloadid=19126 (Je moet wel ff registreren)
Mirror1:ftp://ftp.planet.nl/pub/p...n95/worms_mayhem_demo.exe
Mirror2:http://www.filemirrors.co...yhem_demo.exe&action=Find

Officiele site's:
www.codemasters.nl/worms
www.wormsmayhem.com

.: Release

Het spel is inmiddels gereleased!!

iedereen roept dingen als: 'voor mij geen 3d meer' etc. etc. maar ik ben wel eens benieuwd hoe men er eigenlijk over denkt :Y) stemmen maar!

Poll: worms 4

3 was super! and so 4
back to 2d
3 was k*t. maar 4 probeer k weer.
voor mij geen vervolg meer op 3.
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=77933&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Het vorige topic word gesloten omdat ik de ts niet meer kan bewerken :+

[ Voor 89% gewijzigd door Bio op 19-08-2005 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

Welke platforms komt het op uit? Is het Multiplatform in de trant van PC/XBox/PS2 of Windows/Linux/MacOS?

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Darkvater schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 21:11:
Welke platforms komt het op uit? Is het Multiplatform in de trant van PC/XBox/PS2 of Windows/Linux/MacOS?
Ik op Linux en DOS5.0. (8>

Het lijkt er op Worms 3D maar met een gevarieerdere omgeving en extra features... Worms 3D was nu toch niet bepaald een succes :?

[ Voor 22% gewijzigd door kamerplant op 23-06-2005 21:19 ]

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Laatst online: 20-10 22:27
Yiaaahhh! Worms Worms Worms ik heeft veel wormsen en die 3D's worms zijn altijd leuk ik lijkt deze ook leuk! :P :D

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Hier zijn mirrors te vinden:

http://www.filemirrors.co...yhem_demo.exe&action=Find
Deze is snel, van Planet Internet: ftp://ftp.planet.nl/pub/p...n95/worms_mayhem_demo.exe

[ Voor 3% gewijzigd door kamerplant op 23-06-2005 21:22 ]

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:59
http://www.filemirrors.co...ype=begins&file=worms_may

hier staan nog veel snellere tussen ;)

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Laatst online: 20-10 22:27
Lees de faq nog eens heel goed door, en dan vooral het stukje over het 'patsen' met downloadsnelheden ;)

[ Voor 74% gewijzigd door Crash op 23-06-2005 23:09 ]

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-10 20:46
Leuke demo, oldschool Worms 1, maar dan in 3D :) Ik denk dat dit spel het vooral goed zal doen op de consoles, omdat het nou eenmaal leuker is om te spelen tegen anderen dan tegen een zeer brakke AI (in de demo iig)... Demo is nog wel een beetje buggy, kwam een paar keer vast te zitten en had een tegenstander die 40 sec lang niets deed...

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bio
Darkvater schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 21:11:
Het is in de trant van xbox/ps2/pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-10 11:32

Chakotay

Lick here to continue

Dit is echt stukken beter speelbaar dan 3D en Forts Under Siege :) Die 2 spellen heb ik na even mee klooien nooit meer aangeraakt, omdat de besturing 1 gigantische ramp was... Dit speelt weer lekker snel weg, zoals het hoort bij een Worms game. Jammer dat er maar een paar wapens in de demo zitten, ik vind de zware wapens altijd juist leuk :p

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
Worms is kut om 3d te spelen.
Ze moeten gewoon de 2d versie aanpassen en mooier maken, met 3deffecten erin etc, maar niet compleet camera3d enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Ik vind het nog best speelbaar nu :)

De animaties en gezichtsuitdrukkingen van de wormpjes zijn weer geweldig trouwens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:50
ToFast schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 13:44:
Worms is kut om 3d te spelen.
Ze moeten gewoon de 2d versie aanpassen en mooier maken, met 3deffecten erin etc, maar niet compleet camera3d enzo
al gespeeld? Kunt u deze vraag met NEE beantwoorden ga dan terug naar start :+

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:08
Webgnome schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 17:55:
[...]

al gespeeld? Kunt u deze vraag met NEE beantwoorden ga dan terug naar start :+
Worms 3D vergeten :? ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Worms 3D was inderdaad een ramp, maar voor deze versie hebben ze de camera en besturing flink verbeterd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy_NL
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-08 14:22
Geweldig!!! Dit is net zo lekker als de klassieke Worms... En zal waarschijnlijk net zo verslavend worden als realistische 3D-shooters op LAN party's. Ik hoop ook dat er via het Internet kan worden gespeeld, met een soort van ServerLijst.
Ook zit er weer vet veel humor in, wat telt voor zo'n 50% van het karakter van het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadyNetworker
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

ShadyNetworker

Cats & Whisky

Man, van Worms3d kreeg ik nachtmerries :'(
Ik ben wel benieuwd hoe dit speelt, echt 3d worms zou wel eens lachen gieren brullen kunnen zijn :D

It's always DNS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bio
Poll verplaatst naar TS

[ Voor 98% gewijzigd door Bio op 03-08-2005 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VyperX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-10 10:38
Leuk spel, speelt inderdaad weer lekker weg. Jammer dat er maar 1 demo missie en 1 multiplayer map in zit. :)

Ik heb alleen een probleem met mijn nieuwe AMD processor en dit spel... Als ik de Cool'n'Quiet aan zet (onderklokken van de processor) en Worms 4 wil gaan spelen, dan draait het spel heel sloom. Lijkt erop dat ze naar de processor snelheid kijken op het moment van opstarten (hoge proc load ivm laden), en dat als het spel eenmaal draait (lagere proc load) de timers verkeerd staan... :+

Zodra ik de Cool'n'Quiet uitzet, dan loopt het spel weer normaal... Alleen jammer dat het spel perse op de voorgrond wil staan, zodat ik het niet met alt+tab kan uitzetten. Oh well... Hopen dat ze dat nog oplossen voor de final... (En anders valt er ook wel mee te leven, denk ik.)

Gaat bij mij om een Athlon 64 3000+, op WinXP x64

My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxie2
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-01-2022

Voxie2

//\\RoCkS//\\

Ik heb net de demo ff gespeeld: echt GEWELDIG! Het oude worms gevoel in een nieuw 3d jasje. Very nice...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calvin&Hobbes
  • Laatst online: 15-10 20:15
Gisteren ook even gespeeld, de besturing en zicht is een stuk beter dan in deel 3, deze wordt zeker leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastosti
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11:50

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

De vorige keer dat ze 3D probeerden was het een enorme flop... onmogelijk te besturen, niets te raken en gewoon algeheel k*t. De demo gedownload, gespeelt en het is vele malen beter dan de vorige poging. Het speelt lekker, mikken is nog steeds lastig maar da's gewoon een kwestie van leren. Er zit veel nieuws aan te komen :)

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steenvoorde
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 08-10 18:38
De demo wil vreemd genoeg bij mij niet draaien, hij kapt er gewoon mee zonder melding. Vreemd, andere spellen werken gewoon prima en ik voldoe ruimschoots aan de system requirements.Vanavond nog maar eens proberen met een her-installatie.

Anyway. Ik vond Worms 3 nog wel meevallen, erg wennen maar ik heb het uiteindelijk nog best veel gespeeld. Fortress was echt een hel, de enige Worms versie die ik ook nooit heb aangeschaft. Maar kan iemand mij vertellen of de Blowtorch er nu wel in zit? Groot gemis vind ik. Ook jammer dat er geen grotten meer zijn als spel omgeving. Die knallen zo lekker met bananebommen! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxie2

Voxie2

//\\RoCkS//\\

Releasedate staat op vandaag volgens de TS... Dus kunnen we vandaag wat gaan verwachten??...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-10 15:07
Ben benieuwd jah, hij is nog niet gereleased :(

Update: Releasedate: 5 Augustus :P
Pre-orderen die hap :)

XBox + PS2 is al gereleased

[ Voor 56% gewijzigd door RedHat op 29-07-2005 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxie2

Voxie2

//\\RoCkS//\\

Releasedat op http://www.codemasters.nl/eshop/listings.php?name=Worms staat op 5 augustus. Op de site http://www.codemasters.nl/worms/index.php staat "Nu verkrijgbaar"...
En via www.bol.com kun je hem al bestellen!...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap de frustraties niet goed met worms3D. Daar had ik een demootje van op de PS2 en dat was het fijnste no-nonse fun game dat ik de laatste tijd nog gespeeld heb. Ik tegen mijn broertje. Man, zo vaak gespeeld :), en altijd diezelfde demo map. :p (wel niet continu, af en toe eens een drietal spelletjes) heel plezant gewoon.

En van die camera heb ik ook weinig last gehad, en precisie ook niet, af en toe wel eens paar mooie hits. Dus al bij al tof spel. (maar ja, zo zijn er op de PS wel meer, die pc gamers weten toch niet beter :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxie2

Voxie2

//\\RoCkS//\\

Heeft iemand dit spel al in huis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-10 15:07
Ik hoor er nog steeds vrij weinig van tot mijn spijt, dit lijkt me nou het ultieme spel om m'n vriendin n's op de kast te jagen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxie2

Voxie2

//\\RoCkS//\\

Ik heb em besteld bij bol.com. Morgen of vrijdag in huis als het goed is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey all...

ik speel sinds kort worms4 mayhem op de ps2.....ben verder niet echt heel erg ervaren in dat hele worms-gedoe...heb in de verschillende delen wel eens een beetje zitten prutsen, maar nu op de ps2 begin ik het toch wel leuk te vinden....

is er een mogelijkheid om te weten hoe je het best kan schieten/gooien met je granaten en missiles ??? de AI weet mijn altijd precies te raken, ook al schieten ze van de ene kant van de map naar de andere.....ik kan dan wel een beetje op de map kijken en proberen om in de buurt te komen met mijn projectielen, maar is er een mogelijkheid om te zien of je niet helemaal over het eiland heen schiet en in zee terecht komt ????

thnx...i hope....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bio
Verwijderd schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 09:04:
hey all...

ik speel sinds kort worms4 mayhem op de ps2.....ben verder niet echt heel erg ervaren in dat hele worms-gedoe...heb in de verschillende delen wel eens een beetje zitten prutsen, maar nu op de ps2 begin ik het toch wel leuk te vinden....

is er een mogelijkheid om te weten hoe je het best kan schieten/gooien met je granaten en missiles ??? de AI weet mijn altijd precies te raken, ook al schieten ze van de ene kant van de map naar de andere.....ik kan dan wel een beetje op de map kijken en proberen om in de buurt te komen met mijn projectielen, maar is er een mogelijkheid om te zien of je niet helemaal over het eiland heen schiet en in zee terecht komt ????

thnx...i hope....
Gewoon oefenen, oefenen, oefenen. :p

zit er geen tutorial bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jvgpc schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 09:19:
[...]

Gewoon oefenen, oefenen, oefenen. :p

zit er geen tutorial bij?
jawel, maar das meer als "pak een krat, schiet om de beurt, en voila, you're doing great !!!"

ok....er zitten dus geen hidden features in als afstand, hoogte, kracht....

gewoon op goed geluk dus....hehe.....ach jah, de AI is ook niet altijd even bijster intilligent....
wel geinig spelletje hoor.....

wordt de missie-mode ook nog interessanter ??? of is het eigenlijk gewoon maps spelen met een aan elkaar-bindend verhaaltje ???

doe nu elke keer quickmatches....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxie2

Voxie2

//\\RoCkS//\\

Op bol.com is de releasedate verschoven naar 2 september.... Dat is crap! Iemand die weet van deze uitstel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

iAR

Ik zit ook al te wachten... maar ik denk dat het vrij echt is... Ik heb ook al op diverse torrent sites gekeken, maar daar is ook geen release te vinden. Dus ik denk dat we nog even moeten wachten.
Het is alleen een beetje jammer dat ze de website niet aanpassen... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxie2

Voxie2

//\\RoCkS//\\

RELEASE! Goed nieuws: ik heb bericht gekregen van Bol.com dat mijn bestelling: Worms Mayhem voor de PC is verzonden. Morgen is het dus bikkelen! YEAH!

[ Voor 7% gewijzigd door Voxie2 op 12-08-2005 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 21-10 18:38
ik kan em in de winkels of minder legale plaatsen nog niet vinden...

Hier is al wel de MP demo:
released 9 aug

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Ik heb hem hier al een aantal dagen in huis (bij play.com gepre-orderd), ben nu bij level 25 van het story gedeelte... Iemand een idee wat je daar op het einde moet doen, of ben ik de enige die het story-gedeelte al bijna uit heeft? :p

spoiler:
Alle blauwe worms zijn dood, en ik ben naar de prof geklommen. Dit had echter geen effect, dus was ik hem maar stuk gaan schieten, aangezien hij ook een blauwe naam had. Hiermee verlies ik de missie echter. Iemand een idee wat wel de bedoeling is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-10 18:55
Ik heb de MP demo 4 dagen non-stop gespeeld.
Nu is het even saai.... Ik wil het spel echt hebben.

Je kan nu dus je eigen mannetjes (worms) custonizen naar jouw smaak. Je eigen wapens maken :P

Op het forum van theam17 staat dat de europese versie NOW AVAILABLE is.
Voor de US versie hebben ze ee contract getekent met een publisher en de release datum laat nog op zich wachten.. who cares :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 21-10 18:38
een spel dat in europa eerder uitkomt dan in de US....
well there's a new thing

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxie2

Voxie2

//\\RoCkS//\\

Ik heb het spel nu voor me liggen, hij is aan ut installeren. Besteld bij bol.com. Ook eindelijk een normale prijs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
btw, de pc versie is wel 15 euro goedkoper
http://www.nl.bol.com/is-...hOSDlfJCfAYLAtF0-hX0bNtw=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Erg leuke prijs inderdaad. Ik heb er toch zeker £15 voor betaald, inclusief shipping :)

[ Voor 3% gewijzigd door Chakotay op 13-08-2005 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar heb je die dan gekocht? url?
nvm, ik keek op play.com en zag dat hij >20 pond was, maar dat was de ps2 versie. De pc-versie is idd slechts 15 pond bezorgd!

[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2005 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
En... is het leuk? Veel mensen online?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steenvoorde
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 08-10 18:38
Voxie2 schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 20:19:
Ik heb het spel nu voor me liggen, hij is aan ut installeren. Besteld bij bol.com. Ook eindelijk een normale prijs...
Hoe kan dat nou? Ik keek net bij Bol.com en daar staat dat je 'm alleen kan reserveren. Zal zo nog ff bij de Free recordshop kijken, maar ik heb zo'n gevoel dat ie er nog niet ligt... :(

Weet iemand een website waar 'ie wel al te bestellen is? :)

Edit:

Net bij de free recordshop geweest en ze hadden er nog één liggen, nu niet meer! ;)

"First blood!" >:)

[ Voor 14% gewijzigd door Steenvoorde op 17-08-2005 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bio
Steenvoorde schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 11:26:
[...]

Hoe kan dat nou? Ik keek net bij Bol.com en daar staat dat je 'm alleen kan reserveren. Zal zo nog ff bij de Free recordshop kijken, maar ik heb zo'n gevoel dat ie er nog niet ligt... :(

Weet iemand een website waar 'ie wel al te bestellen is? :)

Edit:

Net bij de free recordshop geweest en ze hadden er nog één liggen, nu niet meer! ;)

"First blood!" >:)
ik heb hem daar idd ook al zien liggen, ik denk dat de intertoys hm ook al wel heeft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxie2

Voxie2

//\\RoCkS//\\

Ik heb em al lang ontvangen van bol.com. Lekker aan t spelen al. Alleen 1 raar dingetje: toen ik nieuwe videodrivers had geinstalleerd, was al mn progress weg! Al mn credits, de completed levels etc! Dus even de savegame.xom backuppen mocht je zoiets doen :)

Daarnaast: dit is echt een topper! En eindelijk voor een normale prijs. Rockin' :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domokoen
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-10 15:36
Ik heb'm ook binnen sinds gisteren bij CD-WOW. Slechts 23 Euro, dat valt mee :)
Tegenwoordig is spatie niet meer schieten maar springen... ben al 2x te water gesprongen terwijl ik wilde schieten. Je moet nu op de linker muisknop drukken. Kweet nog niet of ik dat terug ga veranderen... dan worden de controls een puinhoop.
Pagina: 1