Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Lan Mandragoran
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 27-11 09:51
ik zoek een mp3-speler voor rond de 200 euro, nu zit ik eraan te denken een Zen Micro aan te schaffen, maar als je kijkt dat je voor iets meer geld een Zen Xtra hebt van 30 GB, of een touch van 20GB begin ik toch te twijfelen. Ik vind het formaat opzich wel belangrijk, en dat is dan natuurlijk het nadeel van de Xtra tov de Micro. Ook de speeltijd vind ik belangrijk (hoeveel uur de accu dus kan spelen) Ik sta uiteraard ook open voor andere types en merken.

Iemand suggesties welke mp3-speler ik aan moet schaffen, en vooral, welke ik NIET aan moet schaffen?

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Persoonlijk zou ik voor de Zen Micro gaan, aangezien ik die Xtra en Touch nogal lomp vind, en ik aan 5GB meer dan genoeg heb.
Je moet voor jezelf maar de afweging maken wat je het belangrijkst vind, en ik zou je willen aanraden wat reviews te lezen, dan kom je er vanzelf achter of een speler nou ook echt goed is of niet.

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-11 21:30

Piggen

Lekker bakkie

Als batterijduur belangrijk voor je is is de Rio Carbon de beste keus. Is sowieso een uitstekende speler.

• Lan Mandragoran
ik vind het nadeel van de touch en xtra ook dat ze nogal lomp zijn, maar aan de andere kant vind ik het erg zonde voor maar een paar euro meer 20 gb of zelfs 30 gb te laten liggen. Daarom vraag ik me ook af hoe het zit met die lompheid..

wat de rio carbon betreft, die zie ik nergens meer staan op het internet, muv de site van mp3man die zegt dat ie nooit meer leverbaar is...

• DJKroon
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07-12-2024

DJKroon

Fikkiestoker

Hmm, niet om lullig te doen ofzo, maar k heb maar 9 gieg aan mp3 op mn pc... en k luister ze lang niet allemaal... Waarom is 10 of 20 niet gewoon genoeg? okej, gebruiken als externe hardeschijf is wel handig, maar maak dan ff je mp3 leeg en gooi die file erop ofzo...

Naja, iig, k ben blij met mn iPod Shuffle met 512 mb :) 8)

1530 wp SF @ SE2200 ZO en 765 wp @ Soladin 600 ZW PVOutput: http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=52736&sid=47955

• Thierryziezo
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
't Is te zien hoe je 't bekijkt. Als je genoegen neemt met losse tracks, heb je inderdaad genoeg met 512 mb of zelfs 1 gb. Wil je echter vooral volledige albums meenemen, dan vind ik een MP3-speler met HD toch net iets leuker.

Asus Mainboard - Intel Pentium III 1 GHz - 512 MB SD-RAM - 2*80 GB Maxtor HDD - Toshiba DVD 16/48 - Plextor Plexwriter 48/24/48A - Acer AL511 TFT-monitor - Standaard keyboard - Logitech MX-300 mouse

Verwijderd

ik heb een iriver h120, ben er zeeeeeeeeer content mee behalve dat hij kapot is dan maar word weer gefixt ;) ik zouw echt geen kleienre hd willen

• RoD
  • Niet online

RoD

Lan Mandragoran schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 23:53:
ik vind het nadeel van de touch en xtra ook dat ze nogal lomp zijn, maar aan de andere kant vind ik het erg zonde voor maar een paar euro meer 20 gb of zelfs 30 gb te laten liggen. Daarom vraag ik me ook af hoe het zit met die lompheid..

wat de rio carbon betreft, die zie ik nergens meer staan op het internet, muv de site van mp3man die zegt dat ie nooit meer leverbaar is...
De beide spelers zijn soms bij de Mediamarkt, dus daar kun je kijken hoe lomp ze precies zijn.
Rio Carbon is volgens mij al uit de handel gehaald, maar ik hoorde dat er een opvolger kwam.
Die lompheid van die spelers is iets wat je zelf het beste kunt beoordelen.
Zaag ns een stuk hout met de afmetingen van die spelers, heb ik ook gedaan toen ik moest kiezen tussen een Archos Gmini 400 en een Archos AV420 :P

Verwijderd

MPmad schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 23:02:
Als batterijduur belangrijk voor je is is de Rio Carbon de beste keus. Is sowieso een uitstekende speler.
Ja, Rio Carbon schijnt zoiezo qua geluidskwaliteit echt het allerbeste te zijn..

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 15:27:
[...]

Ja, Rio Carbon schijnt zoiezo qua geluidskwaliteit echt het allerbeste te zijn..
NIETS overtreft iAudio (m3L) spelers!! :)

Verwijderd

Misschien is de iRiver H10 iets ?

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-11 07:53
Je wilt: een hdd mp3 speler die klein is en lang kan spelen op accu, maar toch veel ruimte heeft (meer dan 5 gb). Dan heb ik maar 1 suggestie: De sony NW-HD3, een hele kleine 20gb hdd mp3speler die extreem lang meegaat op accu (tussen de 20 en 30 uur op 1 lading) en te krijgen is voor rond de 250 euro. De NW-HD5 is de opvolger ervan, die zit rond de 300 euro.

• Maeslant
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Bij Mp3man.nl is de M3L 279 euro. Dat is echt een geldig ding. Misschien iets groter dan de Micro, maar met 20 gb aan boord en super geluidskwaliteit. Lekker plug en play !

Ik zou daar zeker eens naar kijken !

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-11 17:49
Gek dat de iPod mini 4GB nog niet genoemd wordt. Hij is €199,- en speelt 18 uur op een batterijlading. En z'n 6GB broertje is €249,-.

[ Voor 14% gewijzigd door Dancing_Animal op 26-06-2005 10:05 ]

• Lan Mandragoran
ik ben na een bezoek te hebben gebracht aan de mediamarkt toch maar op de H10 gevallen. Bedankt voor de reacties ;)

• RoD
  • Niet online

RoD

Lan Mandragoran schreef op zondag 26 juni 2005 @ 13:37:
ik ben na een bezoek te hebben gebracht aan de mediamarkt toch maar op de H10 gevallen. Bedankt voor de reacties ;)
Geen slechte keuze :>

Verwijderd

Tsja je hebt er al een,

maar voor de rest ik ben erg tevreden over mijn zen axtra van 30 gb, hij is wel groot, maar past makkelijk in mijn binnenzak, dus voor mij is ie ideaal...
en geluid is ook erg goed..
Pagina: 1