Willekeurige site koppelen aan zoekwoord in Google

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

• enzoronald
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-05 08:41
Hallo allemaal,

ik heb het forum al goed door zitten spitten, maar niets gevonden. Wat ik wil doen is het volgende :

ik wil er voor zorgen dat door het zoeken op bijvoorbeeld het woord "Fiets" dat dan bijvoorbeeld cnn.com naar voren komt. Dit ZONDER dat het woord "Fiets" ergens op cnn.com voorkomt. Het zal wellicht bij cnn.com lastig gaan. Maar laten we het dan hebben over een onbekende site, waar normaal in google 1 hit naar voren komt.
Wat ik dan dus wil is dat bijvoorbeeld deze site als hit naar voren komt als ik zoek naar het woord "Fiets".
Nogmaals : ik heb het niet over meta-tags,addwords,etc. Ik heb zelf dus geen toegang tot de site. Het gaat hier om een weddenschap trouwens. Ik zeg dat het mogelijk moet zijn, doormiddel van goede zoekmachine beinvloeding. De ander zegt van niet.

Wie helpt mij verder ??

• eamelink
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

eamelink

Droptikkels

Maak een linkje <a href="cnn.com">fiets</a>, en zorg dat al je vrienden met belangrijke websites dat ook doen, dan gebeurt het vanzelf :)

Maar de kans dat jij bij voldoende sites linkjes met fiets neer kan zetten lijkt me nul, dus begin maar met sparen voor de verloren weddenschap B)

[ Voor 44% gewijzigd door eamelink op 23-06-2005 20:40 ]

• coubertin119
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 29-04 17:12
Dat gaat niet. Google indexeert de website op z'n tekst en koppelt dan een pagerank eraan door het aantal links naar die website. Je zou dus eerst de tekst op die website zonder dat je er aan kan moeten veranderen, liefst op een seo-achtige manier zodat het hoger gewaardeerd wordt en daarna een heel erg grote hoop mensen ernaar laten linken.

Veel succes.

Skat! Skat! Skat!

• Yoozer
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-01 22:02

Yoozer

minimoog

Vergeet 't maar, die 10 piek (hoop ik voor jou dan, doet minder pijn dan 100 euro) ben je kwijt.

Enig idee op welke schaal jij een deuk moet maken in Google? Ben je nog even een paar miljoen computers en jaren mee bezig.

[ Voor 10% gewijzigd door Yoozer op 23-06-2005 20:41 ]

teveel zooi, te weinig tijd

• Alsem
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 27-01-2022
je bent niet de enige die dat probeert en daarom twijfel ik of het gaat lukken.
je kan proberen om dor middel van link-exchanges een hogere pagerank te krijgen, maar het lukt dan niet om bij een woord dat heel niet in die site voorkomt te laten herkennen als zoekwoord.

Verwijderd

Ik geloof het niet echt eerlijk gezegd. Ik zie alleen maar frauduleuze toepassingen voor hetgeen jij vraagt.

• enzoronald
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-05 08:41
Hmm apart wel. Ik heb er kort geleden nog iemand over gehoord (weet natuurlijk niet meer wie :( ) En hij zei dat het toch echt mogelijk was. Ik verbaasde me er al over. Hij had het er wel over dat inderdaad bij sites zoals cnn.com gaat het je niet lukken. Maar bij sites waar maar een paar hits van komen in google lukt het altijd.
Ik had inderdaad ook al gelezen over het linken naar elkaar. En als je dan bijv. 20 sites hebt die allemaal dezelfde links hebben o.i.d. dat je het dan kan lukken.
Het was meer een weddenschap voor de eer trouwns, dus tja..moet maar dan :)

Als iemand nog een mooie ingeving heeft trouwens, be my guest. Krijg je de eer die de collega van me gaat verliezen :)

Verwijderd

http://en.wikipedia.org/wiki/Miserable_failure
http://en.wikipedia.org/wiki/Google_bomb

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2005 20:56 ]

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-04 22:07

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ja, het gaat wel.
Nee, dit heeft niets in P&W te zoeken.

Met de gegeven tips moet je er wel uit komen. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:09

Pelle

🚴‍♂️

Lees ook http://news.bbc.co.uk/2/hi/americas/3298443.stm nog ff.

En verder heeft het niks met P&W te maken.

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-04 22:07

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Hee, mijn slotje! :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.