Toon posts:

[MSN] Geen muziek meer in persoonlijk bericht

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds kort een probleempje: Wanneer ik met WMP10 een mp3'tje afspeelde werd dat eerst in m'n persoonlijke bericht gezet in MSN. Ik heb niets veranderd en weet niet wat ik fout heb gedaan. Hoe krijg ik dit weer terug. Het volgende heb ik gedaan:

* Zowel van MSN als WMP de laatste versie gedownload en geïnstalleerd
* Het vinkje uit en aan gezet in m'n instellingen van MSN
* Instellingen in WMP doorgenomen: niets bijzonders gevonden.

Ik draai Windows XP MCE 2005, SP2, laatste updates.

• 0xDEADBEEF
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Misschien heb je het mp3'tje getrashed B) ?

"Religion is an insult to human dignity. With or without it you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion." - Steven Weinberg

Verwijderd

Topicstarter
getrashed??? :r :D

Verwijderd

Staat de invoegtoepassing MSN messenger muziek plugin aan? Vind je onder Extra -> invoegtoepassingen

Verwijderd

Topicstarter
Dat was em. Thanx!

offtopic:
was trouwens in WMP

• 0xDEADBEEF
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Verwijderd; en een :r staat erg onprofessioneel ;).

"Religion is an insult to human dignity. With or without it you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion." - Steven Weinberg

Verwijderd

Topicstarter
0xDEADBEEF schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 20:36:
[...]

Verwijderd; en een :r staat erg onprofessioneel ;).
Oww....srry, zit er weer lkkr bij met me kop...deze maar volgende dan: |:( :O :Z

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Vragen over MSN Messenger en Windows Media Player zijn beter op z'n plek in Software Algemeen - ik ga je topic dan ook even verplaatsen :)

Verder - je smilies komen nogal 'raar' over, passyb4ever - snap je de betekenis wel helemaal? :)

Windows Operating Systems >> Software Algemeen

Verwijderd

Topicstarter
elevator schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 14:50:
Verder - je smilies komen nogal 'raar' over, passyb4ever - snap je de betekenis wel helemaal? :)
Windows Operating Systems >> Software Algemeen
Nou ja, ongeveer. Ben hier net nieuw en moet nog wel ff wennen. Vind het hier wel leuk (snelle antwoorden) en kom hier cker vaker trug met vragen. Maar goed, tot zover bedankt. _/-\o_ (goede tog?)
Pagina: 1