Toon posts:

Blauwig spul bij naast core bij Duron

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een paar minuten geleden een Duron 800 gekocht, ik heb nog geen moederboard want die was uitverkocht :( (morgen is ie er weer :))

maar naast de core van de Duron zit een blauwige vloeistof, zijn dat restjes koelpasta ofzow? en is het schadelijk?

Verwijderd

ik zou het in ieder geval niet over je spagetti strooien :)

is t niet absorbtie materiaal tegen vocht enzo?

• Dirk J
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07 22:22
toen ik laatst een duron 700 kocht, zat er ook een soort wit spul om de core (ik kreeg hem dan wel errug bulk mee: in een zakje), heb ik gewoon laten zitten, en geen problemen

Verwijderd

maar wat ook kan dat een smurf stond te geilen op die mooie AMD processor vann je :)

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Op vrijdag 12 januari 2001 18:45 schreef The_Master_ofUT het volgende:
maar wat ook kan dat een smurf stond te geilen op die mooie AMD processor vann je :)
HEHE, LOL.

vind het wel vaag dat spul erop, lijkt wel 2de hands.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 12 januari 2001 19:10 schreef FrankGuthrie het volgende:

vind het wel vaag dat spul erop, lijkt wel 2de hands.
Ik heb hem bij Computer Land gehaald, ik hoop dat ze niet oppeens 2de hands spullen zijn gaan verkopen :)
Op vrijdag 12 januari 2001 18:45 schreef The_Master_ofUT het volgende:
maar wat ook kan dat een smurf stond te geilen op die mooie AMD processor vann je
lol :)

thnx iedereen :)

Verwijderd

OK you are welcome... gewoon ff terug naar de winkel en zeg ze ff die smurf te berispen...

Verwijderd

Op vrijdag 12 januari 2001 18:40 schreef AMDude het volgende:
toen ik laatst een duron 700 kocht, zat er ook een soort wit spul om de core (ik kreeg hem dan wel errug bulk mee: in een zakje), heb ik gewoon laten zitten, en geen problemen
Klinkt erg 2e hands als je het mij vraagt. Volgens mij is dat witte spul gewoon koelpasta. Als je normaal gesproken een losse processor besteld krijg je deze altijd in zo'n soort gevouwen doosje met aan de binnenkant van dat zachte schuim erin.

Maar als de processor gewoon werkt, waarom zou je dan terug gaan.
Pagina: 1