Geschikte muizen voor bij je Mac

Pagina: 1
Acties:
  • 335 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

<h1 style="color:#009; text-align:center;">* Let op *</h1>

Omdat de volgende discussie in Het grote "Show je Apple computer" topic nogal behoorlijk offtopic was, maar toch interessant genoeg om niet weg te mikken, heb ik de berichten afgesplitst naar dit topic.

Gelieve hier verder te gaan, als daar tenminste behoefte aan is :)

GSL schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 17:59:
Mijn Powerbookje :)

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Wat je ziet :
Powerbook G4 1,67 GHz, Superdrive, 1 Gig RAM
Apple iPod 20 Gig 4th Gen
Apple iPod Shuffle 1 Gig
Apple Wireless Keyboard
Logitech mx1000
Sandisk cruzer 512 MB :+

En aan de andere kant voor de helf te zien mijn pc. De specs daarvan zijn een beetje zielig dus die post ik niet :P (en tenslotte is dit een apple forum ...)

(Images are *click* able ... Sorry voor de slechte kwali en de grootte van de fotos.)
Die MX1000... hoe heb je die geconnect? Bluetooth?

[ Voor 27% gewijzigd door dawuss op 23-06-2005 18:20 ]

• Derek S.
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 23:58:
[...]

Die MX1000... hoe heb je die geconnect? Bluetooth?
MX1000 heeft geen Bluetooth he ;)

Verwijderd

De MX1000 die bij de Bluetooth DiNovo set zat was dacht ik wel draadloos via bluetooth...

Maar hoe heeft hij die dan geconnect? Ik wil namelijk van die irri muishouder af :P

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:30
Kijk eens wat er in die USB poort zit?

Volgens mij is dat gewoon een ontvanger van een laptop-Logitech-muis.

Aangezien die ontvangers vaak ook op andere Logitech modellen werken zal dat hier ook wel het geval zijn.

Lekker!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 01:38:
De MX1000 die bij de Bluetooth DiNovo set zat was dacht ik wel draadloos via bluetooth...

Maar hoe heeft hij die dan geconnect? Ik wil namelijk van die irri muishouder af :P
Bij DiNovo zit de mx900

Verwijderd

Yup, idd de MX900. Die muishouder staat bij mij ergens in een hoekje vlakbij een stopcontact. Aansluiten via USB op de Mac heeft toch geen toegevoegde waarde, dus zo irri vind ik hem niet :)

• GSL
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 26-09-2024

GSL

iPodje schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 06:45:
Kijk eens wat er in die USB poort zit?

Volgens mij is dat gewoon een ontvanger van een laptop-Logitech-muis.

Aangezien die ontvangers vaak ook op andere Logitech modellen werken zal dat hier ook wel het geval zijn.
Yup,
Het is de ontvanger van de "logitech wireless optical mouse for laptops". De mx1000 hoort eigelijk bij mijn pc maar werkt ook met de dongle. (allebei fast rf) en aangezien de mx1000 lekkerder werkt gebruik ik gewoon die :9

En uh ik ben een zij ;)

Maar als die "di nova" set bt is kan je beter die kopen. Want de mx1000 kost toch al snel €65 en die logitech mouse for laptops was ook 49 euries.(heb nu wel 2 muizen voor pc en laptop ok...)

[ Voor 22% gewijzigd door GSL op 23-06-2005 14:53 ]

• Derek S.
  • Niet online
Ik heb zojuist een mooie 'The Mac Mouse' gekocht, standaard Apple muis looks, maar dan met 2 knoppen en een scroll. :*)

Afbeeldingslocatie: http://www.macandstuff.com/weblog/images/uploads/mouse-macmice.jpg

Eventjes wachten tot hij binnen is. :9

• stevenP
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17:03
Netjesnetjes, maar is hij eigenlijk wel optisch?

Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB

• Derek S.
  • Niet online
stevenP schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 16:41:
Netjesnetjes, maar is hij eigenlijk wel optisch?
Jazeker.

Afbeeldingslocatie: http://www.the-gadgeteer.com/assets/macmice-mousebt3.jpg

• DaSchop
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-07-2015

DaSchop

Hallo, ik ben Bastiaan

http://www.dvforge.com/themouse.shtml

Yup, ze hebben hem zelfs als Bluetooth muisje.

Hij is erg mooi, al ben ik zelf nog steeds op zoek naar een "mac-stijl" muis met knoppen aan de zijkant voor browser navigatie (vooruit en terug). Ik gebruik al jaren een Microsoft muis (Intellimouse Explorer 2) en ik kan echt niet meer zonder.

EDIT: ah, te laat. Never mind.

[ Voor 7% gewijzigd door DaSchop op 23-06-2005 17:01 ]

>> Bastiaan

Verwijderd

GSL schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 14:48:
[...]

Yup,
Het is de ontvanger van de "logitech wireless optical mouse for laptops". De mx1000 hoort eigelijk bij mijn pc maar werkt ook met de dongle. (allebei fast rf) en aangezien de mx1000 lekkerder werkt gebruik ik gewoon die :9

En uh ik ben een zij ;)

Maar als die "di nova" set bt is kan je beter die kopen. Want de mx1000 kost toch al snel €65 en die logitech mouse for laptops was ook 49 euries.(heb nu wel 2 muizen voor pc en laptop ok...)
Ah thanks :) Maar dan kun je zeker niet de horizontale scroll gebruiken? (tenminste, dat is niet als ik mijn MX700 ontvanger misbruik voor mijn MX1000 :) )

Ik ga toch maar even op zoek naar defecte draadloze laptop-muizen ;)

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-02 20:46

dawuss

gadgeteer

Topicstarter
Nogmaals:

Omdat de volgende discussie in Het grote "Show je Apple computer" topic nogal behoorlijk offtopic was, maar toch interessant genoeg om niet weg te mikken, heb ik de berichten afgesplitst naar dit topic.

Gelieve hier verder te gaan, als daar tenminste behoefte aan is :)

[ Voor 3% gewijzigd door dawuss op 23-06-2005 18:20 ]

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
DaSchop schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 17:00:
http://www.dvforge.com/themouse.shtml

Yup, ze hebben hem zelfs als Bluetooth muisje.

Hij is erg mooi, al ben ik zelf nog steeds op zoek naar een "mac-stijl" muis met knoppen aan de zijkant voor browser navigatie (vooruit en terug). Ik gebruik al jaren een Microsoft muis (Intellimouse Explorer 2) en ik kan echt niet meer zonder.

EDIT: ah, te laat. Never mind.
De Bluetooth versie schijnt wel erg slecht te zijn heb ik in diverse reviews gelezen.. trage reacties en vaak verbindingsverlies waarna het weer lang duurt voordat hij weer verbinding maakt.

• The_DoubleU
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-02 22:14

The_DoubleU

Tweaker in München

Bigs schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 18:23:
[...]
De Bluetooth versie schijnt wel erg slecht te zijn heb ik in diverse reviews gelezen.. trage reacties en vaak verbindingsverlies waarna het weer lang duurt voordat hij weer verbinding maakt.
Komt dat niet door de slaapstand van de muis.
Heb zelf mx900 van Logitech die ik zowel op de pc als op de mac gebruik. Als ik de muis een tijd niet gebruikt heb gaat die in een slaapstand en duurt het een tijdje (1/2 sec) voordat die weer reageert. (Zowel mac als PC).
Als ik verbinding verloren heb (wat weinig voorkomt) duurt het maken van een nieuwe verbinding ook op beide systemen lang.

mx900 is direct aangesloten op de build in bluetooth van de mac, dus niet via de bluetooth hub van logitech. Die gebruik ik nu alleen voor het opladen.

• GSL

GSL

Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 17:01:
[...]

Ah thanks :) Maar dan kun je zeker niet de horizontale scroll gebruiken? (tenminste, dat is niet als ik mijn MX700 ontvanger misbruik voor mijn MX1000 :) )

Ik ga toch maar even op zoek naar defecte draadloze laptop-muizen ;)
Hmm bij mij werkt zijwaarts scrollen gewoon goed. Alles functioneert, alleen gaat het scrollen niet zo snel op osx met logitech als op windows. Maar dat heeft met de software te maken. Verder is alles gewoon in te stellen met logitech control center :)

Vooral handig dat je zelf shortcuts kan geven aan je muisknoppen, als je op het scrollwiel klikt op een link opent safari nl niet meteen in een nieuwe tab (command klik), moet je weer eerst gaan instellen. Gelukkig gaat dat wel vrij makkelijk :)

Dat slaapstand prob heb ik trouwens geen last van, maar met bt producten komt dat wel vaker voor. Mijn apple wireless keyboard moet ook ff opnieuw connecten als ik mijn pb in sleepstand heb staan. Mijn muis gelukkig niet, die reageert meteen O+

[ Voor 13% gewijzigd door GSL op 23-06-2005 19:41 ]

• Oxi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-11-2022

Oxi

Ik heb de standaard apple muis met bluetooth... Ok het is heel erg wennen maar hij is
• Te laag (geen persoonlijke voorkeur)
• 1 knop 8)7 (ik had mij hierop verkeken omdat ik op powerbook de rechterknop niet miste, maar die ctrl zit daar vlak bij en bij externe muis natuurlijk niet :P)
• Geen scrollwiel 8)7 (deze dacht ik niet te missen omdat het goed ging met powerbook. maar dat scrollen via touchpad werkt natuurlijk ook niet op die muis :/)

Ik gebruik die muis al ruim een maand zo af en aan. En de batterijen zijn volgens OSX nog steeds vol. Dus daar ben ik zeker over te spreken! Dat gaat dan beter dan mijn MX900 op desktop ;)

I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock

• jeann
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-01-2022
Ik gebruik nu een logitech maar blijf de muizen van apple
toch kwa desgin het mooist vinden.

Afbeeldingslocatie: http://img216.echo.cx/img216/8577/pict00018jq.th.jpg

G5 2x2.5 2x250Gb 1GigRam G4 cube 450mhz 120gb 1.5gigRam

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:17

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Niet dat er veel mensen nog met OS 9 werken, maar voor het geval dat is het misschien interessant te vermelden dat een standaard Logitech Mouseman Cordless Optical er prima mee werkt indien op USB aangesloten.

Zonder extra drivers werkt maar een knop, de middelste (ja, onder de scrollwiel 8)7 ), met Logitech Mac OS 8/9 drivers werken links en rechts zoals het hoort, scrollwiel ook, alleen de 'terug' duimknop werkt niet. Toch een enorme vooruitgang voor mensen die rechterknop en scrollwiel gewend zijn :)

Drivers zijn trouwens best universeel, vrijwel alle Logitech muizen met scrollwiel zullen ermee werken

Oslik blyat! Oslik!

• oscarvdb
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-11-2025

oscarvdb

and like that...

Ik heb die MacMice The Mouse BT. Dus zelfde als Apple Wireless Mouse maar dan met 2 knoppen en scrollwieltje.

Als ik 'm even laat staan is de muis wel verdwenen, maar na 1 keer klikken met de linkermuis komt 'ie weer gewoon tevoorschijn.

"Hee muis is weg"
- klik -
2 sec later *pling*
* tevreden is

Voorderest kan je net zoals bij de originele, waar dan ook klikken voor de linkermuisknop dus ook 'onderaan' die muis. alleen het gedeelte 'rechtsboven' is voor rechtermuisknop, en die is ook een stuk moeilijker in te drukken. Ik ben er wel tevreden, ondanks het wel iets goedkoper aanvoelt. De afwerking van Apple ontbreekt maar van mij krijgt 'ie een voldoende.

... he's gone.

• Deacon
  • Laatst online: 01-02 00:42

Deacon

Three sixty five Seven fifty

Derek S. schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 16:02:
Ik heb zojuist een mooie 'The Mac Mouse' gekocht, standaard Apple muis looks, maar dan met 2 knoppen en een scroll. :*)
Ik heb de usb versie daarvan en ik moet zeggen dat het even wennen is. Omdat je in het begin soms verkeerd klikt en dan druk je de knoppen tegelijk in. Maar na een tijdje merk je er niks meer van. Ben er zeer tevreden mee.

Nē, sakki no sunea mitai ni aterushi, hoshī?

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Oxi schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 20:02:
Ik heb de standaard apple muis met bluetooth... Ok het is heel erg wennen maar hij is
• Te laag (geen persoonlijke voorkeur)
• 1 knop 8)7 (ik had mij hierop verkeken omdat ik op powerbook de rechterknop niet miste, maar die ctrl zit daar vlak bij en bij externe muis natuurlijk niet :P)
• Geen scrollwiel 8)7 (deze dacht ik niet te missen omdat het goed ging met powerbook. maar dat scrollen via touchpad werkt natuurlijk ook niet op die muis :/)

Ik gebruik die muis al ruim een maand zo af en aan. En de batterijen zijn volgens OSX nog steeds vol. Dus daar ben ik zeker over te spreken! Dat gaat dan beter dan mijn MX900 op desktop ;)
Wat mij opviel is dat die Apple BT muis beter reageert dan ik verwachtte. Ik kon er zowaar gewoon mee Quaken :)

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~diroos/raar/roomski3.jpg

Heb ff geen beter foto, maar je ziet mijn MX500 wel liggen. Heb 'm wit gespoten, en doe er nu al 'n jaar mee zo, de verf houdt zich wel goed.

Verder vind ik het een perfecte muis, duimknoppen voor navigatie in Safari, scrollknoppen voor Exposé, en scrollwheelclick voor Dashboard. Je hoeft je handen er eigenlijk niet vanaf te halen.

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

Verwijderd

Dit is wel een aardige tweeknops-muis met scrollwheel (en lelijke blauwe led...) waar ik nu mee werk:

Afbeeldingslocatie: http://itc.ua/img/dpk/2004/10/sweexcrystal.jpg

kost geen drol bij de handyman of vergelijkbare winkels.

Verwijderd

Maar met een orginele Mac Mouse, hoe scroll je dan? Door echt letterlijk met de muisknop de scrollbar te bedienen?

• Niakmo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-02-2024
ik gebruik gewoon nog steeds mijn al bijna 4 jaar oude Logitisch optical wheel mouse. Ik ben nog geen muis tegengekomen die fijner werk. De apple muizen vind ik maar te zwaar, of ze reageren niet precies, vooral dedraadloze.

• Derek S.
  • Niet online
Heb inmiddels de Mac Mouse binnen, prachtig ding. De linkerknop heeft wel veel kracht nodig though. Maar voor de rest dik tevreden, ook met de USB Led Light :+

• wouterve
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-02 22:06

wouterve

Swinger of States

Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 16:12:
Dit is wel een aardige tweeknops-muis met scrollwheel (en lelijke blauwe led...) waar ik nu mee werk:

[afbeelding]

kost geen drol bij de handyman of vergelijkbare winkels.
Die muis heb ik ook, en die bevalt prima. Die lelijke blauwe led is makkelijk uit te schakelen door de muis even open te schroeven en de draadjes van metaal waar die led op zit even samen te knijpen zodat ze tegen elkaar komen. Ledje is dan uit en je houdt er een fijne, niet al te opzichtige, mac-achtige muis aan over :).

• Hertog
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:20

Hertog

Aut bibat, aut abeat

oscarvdb schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 21:40:
Ik heb die MacMice The Mouse BT. Dus zelfde als Apple Wireless Mouse maar dan met 2 knoppen en scrollwieltje.

Als ik 'm even laat staan is de muis wel verdwenen, maar na 1 keer klikken met de linkermuis komt 'ie weer gewoon tevoorschijn.

"Hee muis is weg"
- klik -
2 sec later *pling*
* tevreden is
Hoe lang is 'even' laten staan? En is die slaapstand aan te passen? Ik vind twee seconden nogal veel, in ieder geval 'merkbaar'. En haalt deze muis, net als die van Apple, je Mac alleen uit de slaapstand als je er op klikt, en dus niet als je er per ongeluk tegen aan stoot?

"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary

• Yalopa
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yalopa

Less is more!

Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 16:34:
Maar met een orginele Mac Mouse, hoe scroll je dan? Door echt letterlijk met de muisknop de scrollbar te bedienen?
pijltjestoetsen, al dan niet in combinatie met de apple toets.

You don't need eyes to see, you need vision

Verwijderd

Dus je moet altijd je hand op het toetsenbord houden? :? Kan ik het zijn dat ik (als windows-gebruiker) dat nogal raar vind?

Ik heb zelf altijd mijn handen in game-positie (linkerhand WASD, rechterhand muis), zodat ik snel kan copy-pasten, windows openen, shift voor het verplaatsen van bestanden e.d. Als ik dan tijdens het browsen ook nog mijn pijltjestoetsen zou moeten drukken....

• Derek S.
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 00:56:
Dus je moet altijd je hand op het toetsenbord houden? :? Kan ik het zijn dat ik (als windows-gebruiker) dat nogal raar vind?

Ik heb zelf altijd mijn handen in game-positie (linkerhand WASD, rechterhand muis), zodat ik snel kan copy-pasten, windows openen, shift voor het verplaatsen van bestanden e.d. Als ik dan tijdens het browsen ook nog mijn pijltjestoetsen zou moeten drukken....
Moet je een MacMice TheMouse (Mac Mouse) kopen en niet de originele 1-knops van Apple zelf. Heb de Mac Mouse (van MacMice) nu een dag, vind hem prima. :9

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

Logitech MX310, perfect voor de mac.

Afbeeldingslocatie: http://www.japandesign.ne.jp/HTM/PRO-IN/030903/img/mx310.jpg

Alle proemn in n drek

Verwijderd

Op het design (helaas) na dan :)

• The_DoubleU

The_DoubleU

Tweaker in München

Even een vraagje over muis drivers.
Ik heb dus een Logitech mx900. En er zijn geen officiele drivers van logitech voor de mac. Nu heb ik de normale mac driver van logitech geinstalleerd maar die herkent mijn muis dus niet. (Muis is direct aangesloten via BT, dus niet via Logitech hub.
Iemand hier ervaring met deze muis en gebruik je nog andere drivers, ipv de standard mac drivers?

• Yalopa
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yalopa

Less is more!

Verwijderd schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 00:56:

Eens je gewoon bent aan snelkoppelingen gaat het sneller dan de muis. mijn hand gaat maaar richting muis (originele 1 knop apple met draad trouwens) als het echt nodig is, anders blijven ze beide op het klavier.

You don't need eyes to see, you need vision

• Oxi

Oxi

The_DoubleU schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 01:57:
Ik heb dus een Logitech mx900. En er zijn geen officiele drivers van logitech voor de mac. Nu heb ik de normale mac driver van logitech geinstalleerd maar die herkent mijn muis dus niet. (Muis is direct aangesloten via BT, dus niet via Logitech hub.
Iemand hier ervaring met deze muis en gebruik je nog andere drivers, ipv de standard mac drivers?
Als ik mijn MX900 pair met mijn powerbook (ook interne BT-hub) dan werkt het gewoon :?

• The_DoubleU

The_DoubleU

Tweaker in München

Het werkt ook wel.
Maar scrollen gaat een beetje traag. Niet alle knoppen hebben een functie.
Dus misschien is er een driver waar ik scrollen wat sneller kan zetten, functies aan knoppen kan toe wijzen.

• Oxi

Oxi

Ga naar "Dashboard & Exposé" onder "System Preferences". Daar kan je alle knoppen instellen.

[ Voor 51% gewijzigd door Oxi op 26-06-2005 12:34 ]

• MahRain
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-11-2025
Ik ben bijzonder tevreden over mijn Logitech MX510 muis op USB

- erg nauwkeurig (zeer precieze sensor)
- programmeerbare knoppen (ik heb volumeregeling op m'n muis gezet!)
- scrollwiel
- ligt goed in de hand
- "licht" (usb dus geen batterijen te verslepen!)

Voor mobiel werk heb ik een Apple Bluetooth muis, maar dat ga ik voelen in m'n polsen, die batterijen zijn toch nogal zwaar.

• Wutroe
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09:39
Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 16:34:
Jup, er zit nl. geen scroller op o.i.d. Je kunt natuurlijk ook nog met de pijltjes van het TB werken, maar dan heb je al meer nodig dan een muis.

Verwijderd

Ik snap niet wat er mis is met de Apple muis? ik gebruik alleen een 3knops muis als ik ga gamen op me Mac.

Apple muis vind ik gewoon erg fijn omdat die super goed in de hand ligt en bij mij totaal geen rsi veroorzaakt elke andere muis doet dit wel bij mij.

Ik ben zelf nu aan het kijken naar een tablet, ik denk dat dat nog fijner werkt.

• GSL

GSL

Ik heb zelf een tablet en ik vind het lekker werken om (je raadt het al:) te tekenen. Voor gewoon gebruik is het in het begin wel leuk maar daarna begin je al weer naar een muis te verlangen. Ook is het zo dat mijn tablet nogal in de weg lag (lees voor mijn keyboard) en dat ik het daardoor alleen maar gebruik als ik in Photoshop of OpenCanvas werk :)

• JJmac
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:21
The_DoubleU schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 01:57:
Mmm.. vreemd ik heb namelijk de Mx 700 geef je hier de driver van de logitech control center voor osx
http://www.logitech.com/i...792,contentid=6034,OSID=9

10x Canadian Solar 3.72Kwh SE Zuid, Apple

• Oxi

Oxi

Ik heb die net geïnstalleerd JJmac, maar de MX900 kent hij niet hier (ook MX518) niet.
De download staat ook niet bij die 2 maar alleen bij MX700.

Het heel erg vreemde wat ik opgemerkt heb, de Apple BT muis én MX900 doen het redelijk maar niet super (beetje schokkerig). De MX900 doet het aanzienlijk beter in windows..
Maar met een bedraadde muis (MX518) is het echt zoveel beter... Terwijl in windows het verschil zo duidelijk niet is..

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05:11

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Mijn MX1000 doet het perfect op mijn Apple :) Veel beter dan de BT Wireless van Apple die ik bij de computer heb gekocht.

Knopjes werken ook allemaal :)

He who controls the Spice, controls the Universe.

• JJmac
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:21
Oxi schreef op zondag 03 juli 2005 @ 00:30:
Ik heb die net geïnstalleerd JJmac, maar de MX900 kent hij niet hier (ook MX518) niet.
De download staat ook niet bij die 2 maar alleen bij MX700.

Het heel erg vreemde wat ik opgemerkt heb, de Apple BT muis én MX900 doen het redelijk maar niet super (beetje schokkerig). De MX900 doet het aanzienlijk beter in windows..
Maar met een bedraadde muis (MX518) is het echt zoveel beter... Terwijl in windows het verschil zo duidelijk niet is..
Inderdaad zeer vreemd, zal het een speciale Windows muis zijn dan? ik heb nog wel iets gevonden op macupdate ik weet niet als dit het zelfde is

http://www.macupdate.com/...osx&button.x=0&button.y=0

10x Canadian Solar 3.72Kwh SE Zuid, Apple

• Joe-star
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Ik zweer bij de Mx510, echt de beste muis die ik ooit heb gebruikt. Hij past misschien niet bij al dat wit van mac, maar als je geen pijn in je poten wilt van "apple design muizen" (waardeloze dingen) neem een Mx
Pagina: 1