Toon posts:

[] Alle applicaties op DVD geven 'geheugen te groot'? *

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een dvd gemount, maar van alle .exe's die daaropstaan, bijvoorbeeld ook van directX, zegt windows: "Programma te groot voor geheugen"

Heeft iemand ook maar aanknopingspunten om dit probleem op te lossen? Ik sta met mijn mond vol tanden. }:O

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:05
Waar heb je het mee gemount? En wat voor besturingssyteem draai je? Wat voor dvd is het?

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Geheugen vol? :P
Enne, wat hierboven ook staat.

• LoeiOrdinair
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:02

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

Je kan je virtueel geheugen wat opkrikken in windows XP.

offtopic:
Kan je je GTA SA nog steeds niet spelen?!

Verwijderd

Topicstarter
Deamon 3.47, Windows XP en wat voor dvd het is zeg ik liever niet, heheh :9~

Hij heeft ook helemaal geen laadtijd, hij zegt het meteen. Het lijkt net alsof het NTFS is terwijl ik FAT32 heb, en dat hij het HELEMAAL niet kan lezen ofzo.. Ook alle .txt bestanden zijn volslagen onzin: "ç¹¼Û"¹;mºT¨ö'&â┴úMq àDY_ò±°0╬]│ß´UA─ÐRð¿nTUOıRTI"(?ÛP┤Á\ÙPèØ"

Alsof DVD een andere file format heeft?

(ik gooi hier met wat termen waarvan ik de betekenins niet precies weet, maar ik kan mijn vermoedens anders niet uitleggen)

• MADG0BLIN
En als je de txt opent in wordpad?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Tjah; lijkt me dat de DVD dan gewoon corrupt is? Verder snap ik niet wat dit in SA doet; ik verplaats je topic even. Om welk OS gaat het hier? Ik pas ook je topictitel aan naar iets wat duidelijkers.

DVD's Mounten > [] Alle applicaties op DVD geven 'geheugen te groot'? *
SA > WOS

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• LoeiOrdinair
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:02

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

Probeer de DVD eens te mounten in Alcohol 120% Als het daarin ook niet meteen in werkt zal je toch echt een nieuwe image moeten maken / downloaden

• Johny58
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-02 18:18
Ehh.. ja of je koopt GTA:SA gewoon. Je weet van dat spel toch wel dat het het geld waard is. Dus steun Rockstar gewoon zodat er ook een volgene GTA kan komen.

"Hippopotomonstrosesquippedaliophobia" is the term used to describe the fear of long words.

Verwijderd

Topicstarter
ook in wordpad is het onzin ( dit kwam uit wordpad) en ik heb zat virtueel geheugen op mijn HD

• MADG0BLIN
Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 16:23:
ook in wordpad is het onzin ( dit kwam uit wordpad) en ik heb zat virtueel geheugen op mijn HD
Dan is hij gewoon corrupt denk ik zo. Jammer voor je maar zal je toch nog naar de winkel moeten.. B)

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik zie nu je vorige topic [rml][ GTA SA][/rml]; we gaan je op GoT niet helpen met je warez. Ook het anders formuleren van je vraag gaat niet werken; koop het spel gewoon :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.