Toon posts:

[BF2] md5 error tijdens installeren*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Krijg tijdens installeren een MD5ERROR bij het kopiëren van 3 bestanden. die moet ik
dan overslaan en vervolgens werkt het niet.

Heeft niets te maken met brakke CD, want op mijn werk kan ik op XP sp2 WEL installeren.
ook kan ik de gehele CD copy --> hard drive doen

THuis heb ik WinXP, zonder SP2, en vrij oude versie uit 2002 ofzo.

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-12 20:56
Ik mis je system specs, en nadrukkelijk wat je zelf al allemaal geprobeert hebt. Andere drive? Image maken en die wegbranden of mounten om te installeren? Terug gaan naar de winkel met de cd?
Ik denk overigens dat het aan je WinXP ligt, waarom update je die niet gewoon?

Verwijderd

Topicstarter
Dell Precision Workstation 340
hardware doet er hier denk ik niet zo toe maar goed:
p4 2 Ghz
512 mb RDRAM
mobo Intel 810
video Ati Radeon
Maxtor HD

WinXP build uit 2002. geen SP2
filesystem FAT32.

geprobeerd:

CD copy naar HD, vanuit daar installeren, zelfde effect
WINXP opnieuw installeren. geen effect.

Verwijderd

Topicstarter
[b][message=23652432,noline] Terug gaan naar de winkel met de cd?
Dat is het dus niet.
Install op me werk zoals je kan lezen, werkt wel.
Is echt mijn systeem.

• bigfoot1942
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
brakke cdromspeler?

Verwijderd

Topicstarter
Nee.. hij heeft geen leesfout. en ook kan ik de hele CD gewoon kopiëren naar de C:\
MD5 is een algoritme, maar wat BF2 er mee doet....alle bestanden checken op een checksum o.i.d.?

En ja het is een legale versie. vers uit de winkel

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-12 20:56
Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif gebruiken als je iets toe te voegen hebt net na je vorige reactie ;)
Maar waarom update je je Windows niet gewoon? Die FAT32 is overigens ook geen aanrader :P

Verwijderd

Topicstarter
Crash schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 16:11:
[afbeelding] gebruiken als je iets toe te voegen hebt net na je vorige reactie ;)
Maar waarom update je je Windows niet gewoon? Die FAT32 is overigens ook geen aanrader :P
Mwah, maakt niet echt veel uit. NTFS heeft vooral meer mogelijkheden en is pas met grote schijven met veel bestanden sneller.

Ik ga windows dan ook maar updaten. goed plan.

• hugomeeuwes
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-11 08:26
Kun je de installatie wel afmaken zonder deze bestanden?
Dan zou je hem ergens anders kunnen installeren en de betreffende bestanden kopiëren.

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan hem afmaken.
Als de "nieuwe versie van XP installeren" niet werkt, dan ga ik die bestanden opschrijven het spel elders installeren en die bestanden opslaan. is wel irritant dan. :/

• webfreakz.nl
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21-08 15:56

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

probeer het eens op een andere pc

"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!

Verwijderd

Topicstarter
Ben er achter wat het is.

Het had te maken met de beveiliging van de CD.
De error die ik kreeg bij het opstarten van het spel (na de md5 errors tijden het installeren)
gaf in google een hele lijst met dezelfde meldingen bij allerlei verschillende games.

Een firmware upgrade van mijn DVD speler gaf als resultaat dat de MD5 meldingen weg bleven, echter bij het opstarten van het spel, zelfde verhaal.

Ik heb een NOCD crack moeten gebruiken (LEGAAL, want ik heb het spel gekocht) en nu werkt het.
Pagina: 1