[2000] Melding `Fout opgetreden bij bewerking' op 1 machine

Pagina: 1
Acties:

• viper3007
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-11-2025
Ik werk als assistent systeembeheerder en ik op heb 1 werkplek het volgende probleem

Ik heb verschillende profielen waaronder een TM profiel(TM=telemarketeer) en bij 1 van de 30 werkstations krijg ik de volgende melding:

"Afdrukfout Fout opgetreden bij bewerking"

ALs ik inlog met een andere gebruikersnaam die administrator en volledig beheer op NTFS dan heb k geen probleem en een standaard kantoor gebruiker die hebben ook geen problemen. Maar als ik de TM gebruiker op een andere windows 2000 NL werkstation dan gaat het gewoon goed.

Ik heb het voglende al geprobeerd maar helaas daar kwam niets uit:

* printer opnieuw geinstalleerd
* IE instellingen omgezet naar fabrieksinstellingen
* IE opnieuw geinstalleerd

Besturingssysteem:

Windows 2000 servicepack 4 nederlands
Internet explorer 5.x
cpu: PIII 667 met 256 mb werkgeheugen

ik hoop dat jullie het weten wat het eventuele probleem is?

workstation server laptop

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Reboot je computer, log in als admin, rename het profiele van het probleemgeval, maak eens een nieuw profiel aan en kijk wat het oplevert? Lijkt me een profiel probleem

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Verwijderd

even de titel aangepast, het zag er zo leeg uit :)

• viper3007
Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 15:07:
even de titel aangepast, het zag er zo leeg uit :)
Wilhelm stroker mijn excusses voordat ik had mij hoofd er even niet bij gezien gisteren mijn gsm is gestolen.
Gunner schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 14:53:
Reboot je computer, log in als admin, rename het profiele van het probleemgeval, maak eens een nieuw profiel aan en kijk wat het oplevert? Lijkt me een profiel probleem
Zoals ik al gemeld hebt is het niet echt een profiel probleem vermoed ik omdat bij het zelfde systeem met de exacte specificaties die kan wel normaal afdrukken.

p.s. de printer is wel een netwerk printer

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Je werkt met roaming profiles? Anders snap ik niet waarom Gunner's opmerking niet zou kunnen kloppen :)

• viper3007
elevator schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 15:18:
Je werkt met roaming profiles? Anders snap ik niet waarom Gunner's opmerking niet zou kunnen kloppen :)
Ik werk met roaming profiles maar het profiel TM werk op andere computers met de zelfde besturingssysteem wel.

Pagina: 1