Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

ff kort: ik heb de qtek S100 van mijn baas gekregen omdat deze in zijn zwembad was gevallen (vraag niet verder)

ik heb deze aan het werk gekregen en hij werkt goed (alleen kan hij niet meer geconecteerd worden via de USB (wel opladen, maar activesync herkend hem niet)

gisteren had ik toch iets raars aan de hand, ineens viel mij op dat het scherm er flets uitzag en ook dat beeld (achtergrond) er raar uitziet.

ik kan het het beste omschrijven als een pc scherm dat van 1024x768 naar 800x600 resulotie overgezet wordt, heel korrelig en hoekig.

Iemand met een idee wat er kan zijn en eventueel wat ik er aan kan doen??

Tnx

Ronny

• jurma
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13:46

jurma

simply connecting...

Heb je hem al geprobeerd open te schroeven om te kijken of er nog dingen nat zijn en het scherm kan verrot worden door die waterschade.

If you want to be serious, we make a powerpoint presentation.

Verwijderd

Een telefoon die in het water gevallen is ga je niet meer aan de praat krijgen. De printkaarten zijn geoxideerd waardoor er geen goed contact gemaakt kan worden. Ik geef je dus heel weinig kans op een goed werkende s100.
Je kan natuurlijk wel de bon aan je baas vragen en de verzekering lief aankijken 8)

Verwijderd

Topicstarter
"Een telefoon die in het water gevallen is ga je niet meer aan de praat krijgen."

eeeh hij is aan de praat en gebruik hem nu reeds een week (op de connectiviteit na)

"Heb je hem al geprobeerd open te schroeven om te kijken of er nog dingen nat zijn en het scherm kan verrot worden door die waterschade."

Nee nog niet gedaan, vooral omdat het speciale schroeven zijn en ik ben zo al geboren met 2 linkerhanden :o

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
punt is dat die platen langzaam doorrotten. Nu doet ie 't, volgende week niet meer, bij wijze van.

Verwijderd

HunterPro schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 14:50:
punt is dat die platen langzaam doorrotten. Nu doet ie 't, volgende week niet meer, bij wijze van.
Juist, je mag van geluk spreken dat ie het nu nog even doet. Nu wil je niet meer anders en moet je zelf een s100 gaan kopen. (heb m zelf ook) >:)

Verwijderd

Topicstarter
hmmm, ik heb hem net even bekeken en het blijkt dat er torc schroeven inzitten (6-hoekig - 2mm)

dit is geen gewone schroevendraaier, enig idee waar ik dit zou kunnen vinden??

(ter info ik woon in Belgisch Limburg)

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:40

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 15:15:
hmmm, ik heb hem net even bekeken en het blijkt dat er torc schroeven inzitten (6-hoekig - 2mm)

dit is geen gewone schroevendraaier, enig idee waar ik dit zou kunnen vinden??

(ter info ik woon in Belgisch Limburg)
Bijna elke bouwmarkt of fietsenzaak heeft wel een setje te koop in verschillende maten.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• deuxani
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01-2023
Of misschien heb je ClearType uitgezet waardoor de letters er korrelig uitzien :) (Settings » Screen » ClearType)

Verwijderd

Topicstarter
nee, dat is het niet, het ligt echt aan het scherm.

ik heb hem opengedraaid en tot mijn verbazing ziet het er vanbinnen zeer goed uit, geen roest of enige oxidatie aan te treffen.

Alleen op één van de alu afdekpanelen was er een lichte verkleuring maar deze was zo weg met een beetje ether.

Alleen ... ik kan het scherm niet loskoppelen zonder de koperkleurige folie te beschadigen.

Aangezien ik dit toestel gratis heb gekregen was ik aan het denken om gewoon een nieuw scherm onderdeel aan te schaffen, is nog steeds goedkoper dan een nieuw toestel.

Heeft er iemand enig idee waar ik al dan niet online (BE of NL) zo een onderdeel kan bestellen?

Tnx

Verwijderd

Weet niet of je een display kan bestellen. Weet wel dat het zonde is om hier nog geld in te gaan investeren...
Hiermee doel ik op het feit dat je op den duur alleen nog maar onderdelen kan vervangen wil je hem werkend houden. Zoals eerder gezegd gaat je toestel roesten en oxideren. Nu is het je display wat vervangen kan worden, dan je batterij en op den duur ook nog je printplaat...
Gaat je denk ik alleen maar meer geld kosten op den duur dan een nieuw toestel!
Pagina: 1