Toon posts:

[SB live] Intern + volume

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb (zoals de meeste) een SB live kaartje. Ook heb ik een Miro PCTV kaart. Als ik het tv kaartje aanzette had ik geen geluid. :?

Ik heb toen de twee kaarten intern verbonden met een kabeltje. Nu krijg ik wel geluid, echter het volume is niet te regelen. Bij het SB live menu kan ik het Aux (daarzit het op) wel aanpassen mar dat heeft geen effect.

Is er een andere manier om geluid te krijgen uit het TV kaartje? Of moet een interne 'doorschakeling' nog aan andere voorwaarden voldoen?

Verwijderd

Topicstarter
niemand?

• Dizzy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-08 20:17

Dizzy

Where am I?

ik heb dezelfde combo als jou.

bij mij is het als volgt ingesteld:

audio kabeltje van miro pctv naar geluidskaart line-in

in de audio properties digital audio only geselecteerd (is alleen van toepassing als je de digitale din gebruikt)

en daarna kan ik het volume gewoon regelen met de line-in optie in de audio properties

Steam Profile I5 14600K / 64 GB DDR5 / RTX 4090 / Rift S / HP Omen / Odyssey Neo G9 / Steam Deck OLED / Switch

Verwijderd

Topicstarter
ik heb alles bekeken van de SB live. Maar het enige wat ik kan vinden over digital is de digital out. Digital in kan ik niet vinden.

Zou je mij kunnen vertellen waar je dat hebt staan? :)

Alvast bedankt

• Dizzy

Dizzy

Where am I?

play control

option -> advanced controls

play control zit nu een extra knop onder, daar kan je digital output only aanzetten
das het enige

verder gewoon de line_in regelaar afstellen

Steam Profile I5 14600K / 64 GB DDR5 / RTX 4090 / Rift S / HP Omen / Odyssey Neo G9 / Steam Deck OLED / Switch

Verwijderd

Topicstarter
k thnx ;)

Verwijderd

Op vrijdag 12 januari 2001 20:03 schreef Dizzle het volgende:
play control

option -> advanced controls

play control zit nu een extra knop onder, daar kan je digital output only aanzetten
das het enige

verder gewoon de line_in regelaar afstellen
"Play control" Waar zit dat?? :P Kan ik niet vinden namelijk.........

• Dizzy

Dizzy

Where am I?

het speakertje onderin je scherm naast de klok :)

Pagina: 1