[2003] ntbackup: Backupped niet via schema, wel handmatig*

Pagina: 1
Acties:

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Heb hier een w2k3 server met een DDS3 tapedrive er in. We maken gebruik van NTBackup.

Het probleem is nu dat een handmatige backup job prima lukt, maar zodra ik diezelfde job schedule (elke nacht om 00.00) krijg ik in m'n log de melding dat de tape of het apparaat niet aanwezig is.

Heb meerdere tapes geprobeerd, meerdere jobs geprobeerd, gezocht hier op GoT (zonder relevant resultaat) dus ik snap het eventjes niet meer. Eventueel kan ik altijd nog een ander backup programma gebruiken, maar NTBackup doet opzich prima wat het moet doen, vandaar..

Iemand enig idee? :)

• ramonp
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:26
Probleem komt me wel bekent voor.

Op een win2k server met exchange2k lukt de backup van exchange met NTbackup (meestal) ook niet via de schedule, maar wel handmatig.

Ik heb zelf (helaas) nooit een oplossing kunnen vinden. Daarom laat ik exchange nu via een andere server backuppen.

Even gezocht...
Hier mijn oude topic: [rml][ win2k] ntbackup probleem[/rml]

[ Voor 16% gewijzigd door ramonp op 23-06-2005 12:17 ]

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

http://support.microsoft.com/?kbid=314844 - hierin wordt je foutmelding denk ik wel becshreven? :)

• CmdrKeen
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-12-2025

CmdrKeen

Krentenboltosti

Op mijn Windows 2000-machien moet ik altijd even wachten tot de tape zichtbaar is in de Removable Storage Service-console. Zodra ik 'm daar gezien heb, werkt het schema, anders niet.

Leuk is anders, maar het werkt wel.

Bloed, zweet & koffie