[asp.net / c#] asp.net code in code-before hyperlink control

Pagina: 1
Acties:

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:03
In mijn code-before wil ik op een aantal punten asp.net code gebruiken. Daarvoor maak ik in sommige situaties gebruik van <%#, <%= of gewoon <% blokken.

Dit werkt meestal goed, maar de Hyperlink control krijg ik met geen mogelijkheid zover. Zodra ik tussen <asp:HyperLink id="EnlargeLink" Runat="server" Target="_blank"> en </asp:Hyperlink> gebruik ga maken van <%= dan laat hij niks meer zien. In de source code zie ik wel de gegenereerde <a> staan maar er staat dus geen tekst in.

Voor mij is gebruik maken van de tekst property geen optie, omdat ik ook een plaatje erin wil hebben.

Een andere optie is natuurlijk een normale <a> tag en dan met public properties de waardes vullen, maar een Hyperlink control is natuurlijk een nettere oplossing en geniet daarom mijn voorkeur. Zoeken naar "<%=" levert niks ook dus ook in combinatie heb je er niks aan. De Hyperlink control is volgens msdn niet bedoeld voor plaatjes en tekst maar misschien weet iemand toch een nette oplossing?

Alvast bedankt.

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:36
code before :?

Ik ken een code behind, maar geen code - before. Het doel van een code-behind is nu ook eenmaal dat je je code van je html kunt scheiden.

https://fgheysels.github.io/

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:03
whoami schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 11:24:
code before :?

Ik ken een code behind, maar geen code - before. Het doel van een code-behind is nu ook eenmaal dat je je code van je html kunt scheiden.
Code before, ik vond het wel een mooie naamgeving voor de html file :P.

• joopst
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01-10-2024
Je kan een eigen control maken die de stukken 'tussen' je tags wel kan verwerken. Op MSDN staat wel een stukje over hoe je dat kan doen.