Toon posts:

Debian 3.1 Sarge retail

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is Debian 3.1 Sarge in de winkel te koop als een retail pakket met DVD(s) en een boek? De vendors die op de debian site staan lijken alleen gebrande cd's te verkopen.

Of is er een andere oplossing mogelijk, bijv. een boek kopen waar de complete software bij zit?

Verwijderd

Oplossing, dvd zelf branden, of bij de buurman doen, en de docs op de debian site printen bij de copy shop om de hoek.

Verwijderd

Topicstarter
Hmmz... Maar het is niet als pakket te koop?

Verwijderd

Ik zou zeggen, bel de volgende bedrijven eens.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 11:07:
De vendors die op de debian site staan lijken alleen gebrande cd's te verkopen.
En dat heeft geen toegevoegde waarde, dan kan ik net zo goed zelf branden en printen.
Ik heb liever een boek in mijn handen.

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2005 11:15 ]

Verwijderd

En dat heeft geen toegevoegde waarde, dan kan ik net zo goed zelf branden en printen.
Ik heb liever een boek in mijn handen.
Dan fik je de dvd's en koop je 1 van deze boeken.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 11:17:
[...]
Dan fik je de dvd's en koop je 1 van deze boeken.
Goed plan.
Dit lijkt me wel wat.

Iemand ervaring mee?
Ik kan (nog) geen review vinden op internet.

• axis
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-01-2023
Volgens amazon nog niet gereleased.. kijk op amazon gewoon eens door de reviews van wat andere boeken.. Gewoon bij amazon zoeken op debian ofzo.

Enne, als ik jou was zou ik gewoon (net zoals ik zelf) een lekker klein laagdrempelig boekje kopen als intro, beetje installeren en spelen, dan kun je altijd nog zo'n bible kopen.. lijkt me..

[ Voor 14% gewijzigd door axis op 23-06-2005 11:43 ]

Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!

Verwijderd

Topicstarter
Welk boek gebruik je zelf dan?

Ik heb een klein beetje linux kennis. Ik heb al vele distro's geprobeerd, maar veel daar van bevallen me niet zo. Ik heb tot nu toe alleen maar "desktop linux" gehad naast windows. Niet veel meer mee gedaan dan internetten en tekstverwerken.

Nu wil ik een linux servertje op gaan zetten, omdat ik in begin te zien dat mijn huidige server (486 met Windows NT 3.51) ietswat verouderd is. Uiteraard heb ik weinig zin om voor hobby-doeleinden een snellere computer met Windows 2003 Server te kopen.

• McCloud
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-10-2025
Ikzelf ben niet zo van de Linux boeken. Wat volgens mij net zo goed werkt (zo deed ik het tenminste toen ik met Linux begon) is zelf een map aanmaken met allerlei howto's. Als je een Howto hebt gevonden over het probleem dat je hebt, dan print je die uit en voeg je toe aan je map met Howto collecties. Zo bouw je langzaam maar gestaag een boek op met alleen de topics waar je echt wat over wilt weten.
Pagina: 1