Mensen,
Ik loop hier eigenlijk al een paar jaar mee, maar ik krijg het niet voor elkaar.
Ik wil graag met resources werken.
Bij resources moet je denken aan openbare zaken zoals een spreek kamer of een beamer, welke gereserveert dient de worden voor vergaderingen etc.
We werken hier op een compleet win2k platform, dus win2k voor de servers / clients + office 2k en exchange 2k.
Stel we hebben gebruikers pietje en jantje, ook hebben we een secretaresse marietje.
En we zijn in het bezit van een spreekkamer.
Wat ik nu wil.
Voorbeeld:
pietje wil vergaderen met jantje in de spreek kamer
Pietje maakt een afspraak, en nodigt jantje uit. Hij zet jantje onder vereist.
Onder voorzieningen moet hij dan de spreekkamer gaan reserveren.
Maar, marietje moet die "goedkeuren" zeg maar.
hoe los ik dit nu op ? Ik heb lopen te kloten met public folders etc. maar ik krijg het niet voor elkaar zoals ik wil.
Ook technet levert naar mijn idee geen relevantie informatie op.
Iemand van jullie ervaring hiermee?
Ik loop hier eigenlijk al een paar jaar mee, maar ik krijg het niet voor elkaar.
Ik wil graag met resources werken.
Bij resources moet je denken aan openbare zaken zoals een spreek kamer of een beamer, welke gereserveert dient de worden voor vergaderingen etc.
We werken hier op een compleet win2k platform, dus win2k voor de servers / clients + office 2k en exchange 2k.
Stel we hebben gebruikers pietje en jantje, ook hebben we een secretaresse marietje.
En we zijn in het bezit van een spreekkamer.
Wat ik nu wil.
Voorbeeld:
pietje wil vergaderen met jantje in de spreek kamer
Pietje maakt een afspraak, en nodigt jantje uit. Hij zet jantje onder vereist.
Onder voorzieningen moet hij dan de spreekkamer gaan reserveren.
Maar, marietje moet die "goedkeuren" zeg maar.
hoe los ik dit nu op ? Ik heb lopen te kloten met public folders etc. maar ik krijg het niet voor elkaar zoals ik wil.
Ook technet levert naar mijn idee geen relevantie informatie op.
Iemand van jullie ervaring hiermee?