Ik heb een probleempje met GTA:SA. Soms gebeurt het dat ik wel gewoon rond kan lopen/rijden, maar als ik een missie probeer te beginnen, blijft hij hangen in het zwarte scherm, met daarop de naam van de missie. Het filmpje begint dus niet te draaien. Ik kan dan in principe niks meer, alleen ctrl+alt+del en zo het spel afsluiten. Als ik daarna het spel opnieuw opstart, gebeurt weer hetzelfde. Het enige wat tot nog toe heeft geholpen is om het spel opnieuw te installeren, maar daar heb ik niet dagelijks zin in.
Ik had dit probleem bij een eerdere missie met die kerel met die pet en zonnenbril (naam effe vergeten) en nu weer bij de missie waar je dat meisje in de bar op moet halen (nichtje van ...). De andere missies werkten dus wel normaal.
Iemand een oplossing?
Specs:
P4 3,2 GHz
Radeon 9800 pro
1 GB RAM
Creative Live!
Ik heb al wat rond gezocht op dit en andere forums, maar ben dit probleem nog niet zo tegengekomen. Het is niet zo dat mijn geluid wel doorloopt, zoals bij anderen soms voorkomt.
Ik had dit probleem bij een eerdere missie met die kerel met die pet en zonnenbril (naam effe vergeten) en nu weer bij de missie waar je dat meisje in de bar op moet halen (nichtje van ...). De andere missies werkten dus wel normaal.
Iemand een oplossing?
Specs:
P4 3,2 GHz
Radeon 9800 pro
1 GB RAM
Creative Live!
Ik heb al wat rond gezocht op dit en andere forums, maar ben dit probleem nog niet zo tegengekomen. Het is niet zo dat mijn geluid wel doorloopt, zoals bij anderen soms voorkomt.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2005 09:58 ]