Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Verwijderd
HAHA, ik heb nu als 3,5 maand een aansluiting en die is altijd zo!
Das pas hebbuh, NOT.
Als je een maand lang al nieteens meer kan gamen wordt het toch een stuk minder zo'n abbo
Das pas hebbuh, NOT.
Als je een maand lang al nieteens meer kan gamen wordt het toch een stuk minder zo'n abbo
hmmm.. ik vind het vandaag anders weer eens lekker snel
Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!
Verwijderd
@home is zwaar bagger, alweer een dikke maand.
Er is zelfs een petitie gestart om de mailserver te vervangen. En het gaat echt bagger .. echt.
Er is zelfs een petitie gestart om de mailserver te vervangen. En het gaat echt bagger .. echt.
Normaal merk ik er nooit iets van - heel Nederland kankert op @homo, maar hier in het hoge noorden is het altijd goed geweest (op die mailserver na dan
)
Maar goed, ik heb nu te kampen met hoge pings (250 ipv 50-60 normaal) en nogmaals, die downloads gaan KLOTE!!!
Echt irritant, op FTP's die geen resuming ondersteunen... Ik probeer nu al, eerlijk waar, de HELE dag een file van 3 mb te downloaden, maar het wil gewoonweg NIET. Ligt niet aan die FTP, met andere heb ik hetzelfde verhaal.
Maar goed, ik heb nu te kampen met hoge pings (250 ipv 50-60 normaal) en nogmaals, die downloads gaan KLOTE!!!
Echt irritant, op FTP's die geen resuming ondersteunen... Ik probeer nu al, eerlijk waar, de HELE dag een file van 3 mb te downloaden, maar het wil gewoonweg NIET. Ligt niet aan die FTP, met andere heb ik hetzelfde verhaal.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
eehm... een maand... weet ik zo niet.. maar 3 weken in ieder geval..... traaaaaaag surfen.... de download is ook al niet optimaal.... maar 150 kilobyte per seconde........Op zaterdag 13 januari 2001 20:12 schreef HlpDsK het volgende:
@home is zwaar bagger, alweer een dikke maand.
Zeur niet man ik zit hier nog met ISDN van 6kB/s..Op zaterdag 13 januari 2001 22:44 schreef wfvn het volgende:
[..]
eehm... een maand... weet ik zo niet.. maar 3 weken in ieder geval..... traaaaaaag surfen.... de download is ook al niet optimaal.... maar 150 kilobyte per seconde........
Verwijderd
Heb vaak last met @home dat ie sommige pagina's langzaam of helemaal niet laadt, soms kan ik geen mail ontvangen/versturen en de downloads zijn ook wel eens sneller gegaan :(
Je neemt niet kabel voor niks natuurlijk, ik wil wel waar voor m'n geld
Je neemt niet kabel voor niks natuurlijk, ik wil wel waar voor m'n geld
Verwijderd
Ik heb al 2 dagen dat ik geen mail kan versturen
@home schijnt wel een nieuwe mail server te hebben nu (mail1.home.nl) maar daar werkt verzenden ook niet op
@home schijnt wel een nieuwe mail server te hebben nu (mail1.home.nl) maar daar werkt verzenden ook niet op
Ik had een aantal dagen geleden ook een paar dagen last van hoge pings, lage snelheden, veel packetloss etc. bij @home.
Maar nu lijkt alles weer helemaal goed te zijn. De snelheid ook, gisteravond heb ik nog iets met 450 kb/s neergehaald..
En tsja, de mailservers zijn altijd al brak geweest. En de proxy mag op de drukke tijden ook nog wel wat meer capaciteit hebben...
Maar nu lijkt alles weer helemaal goed te zijn. De snelheid ook, gisteravond heb ik nog iets met 450 kb/s neergehaald..
En tsja, de mailservers zijn altijd al brak geweest. En de proxy mag op de drukke tijden ook nog wel wat meer capaciteit hebben...
#
Verwijderd
Vandaag is er een storing naar America!
En de mailserver is TRAAG.
En zie in Sofware Algemeen mijn thread over FTP/HTTP.
Ik kan wel met 800 kb/s FTP-en trouwens.
En de mailserver is TRAAG.
En zie in Sofware Algemeen mijn thread over FTP/HTTP.
Ik kan wel met 800 kb/s FTP-en trouwens.
Verwijderd
Volgens mij heeft de bandbreedte echt last van zwaartekracht, want het loopt naar het zuiden waar ik ben. Het is stukken sneller als wat jullie allemaal roepen. Ik haal downloads op 50K en soms ietsje hoger, maar dat hangt van de server af. De meelserver kun je inderdaad beter mijden.
Maar probeer mx1.nl.home.com ff
Of ga naar de @home (TROUBLES @ HOME) gebruikersgroep: http://members.home.nl/gebruikers/
Maar probeer mx1.nl.home.com ff
Of ga naar de @home (TROUBLES @ HOME) gebruikersgroep: http://members.home.nl/gebruikers/
Pagina: 1