Toon posts:

[XP] IE 6 layout van sites omzeep*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een probleem met de layouts van alle websites op 1 computer..
Dmv een proxy gaan we het internet op maar omdat het maar op 1 pc fout gaat geloof ik niet dat het daar in zit.

letters zijn groot ( nee dat ligt niet aan de tekengrootte ), bepaalde balken missen..

Ik heb hier 2 andere topics gevonden die volgens mij over het zelfde probleem gaan maar de de oplossing die daarin wordt geboden ( cache legen, temp files verwijderen, ctrl f5 ) helpen geen van allen. Ook het resetten van de webinstellingen en het terug zetten van de standaardinstellingen in XP mag niet baten.. Iemand dit probleem eerder gehad, en weet diegene dan een oplossing?

Verwijderd

en als je Firefox eens probeert? gewoon om te testen, krijg je dan hetzelfde, of wordt ie dan goed weergegeven? Dan weet je zeker dat het aan die pc ligt.. :*)

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

En probeer het eens zonder proxy.
Ik weet niet of het een caching proxy is maar dat kan denk ik ook wel eens meespelen.

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

en probeer het ook nog eens onder een andere user account?
en scan eens op spyware? :)

Verwijderd

Topicstarter
yep onder ander account gaat goed..

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

Graag gedaan he :)

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
Ja bedankt he :) Maar toch zou ik nog graag willen weten waar ik in het profiel nou moet zoeken naar deze storing... mede doordat de gebruiker heel veel persoonsgebonden instellingen heeft staan kan ik zijn profiel niet zomaar verwijderen en opnieuw inloggen.
Heeft iemand nog enig idee?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Misschien is het iets van spyware (een custom stylesheet oid?) - heb je daar al eens opgescanned? :)

Verwijderd

Topicstarter
Heb profiel verwijderd. Vervolgens profiel opnieuw aangemaakt. Problemen zijn opgelost.
Topic kan op slot.
Pagina: 1