Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Is de Thermaltake ICage los te koop?

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

• cyspoz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-10 21:46

cyspoz

Relaxed, het zijn maar 1 en 0

Topicstarter
Ik heb op de website van Thermaltake de iCage 3.5” HDD Module with 12cm Fan gezien. En dat is eigenlijk wat ik net wil hebben en het ziet er dan ook nog leuk uit. Ik heb gezien dat het product bij verschillende computer behuizingen wordt meegeleverd. Maar het staat ook appart op de site. Ik heb gezocht op google maar kan nergens dat dingen vinden waar het los te koop is. Ook niet via de door thermaltake aangegeven dealers. Is er iemand die weet of die ICage ergens los te koop is?

• sw_reijnders
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09-08-2022
Neem is contact op met Thermaltake zelf.
Die kunnen jou daar wel meer over vertellen.

Thermaltake Europe B.V.
Fortunaweg 15,3113AN ,Schiedam
Netherlands
Tel:+31-10-409-0150
Fax:+31-10-409-0159 business:
tt.europe@thermaltake.com
support :
info@thermaltake.com

Gewoon bellen en net zolang doordrammen tot je antwoord hebt })

• r0el
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Waarom niet de coolermaster variant waar je vervolgens zelf eventueel een led-fan opzet>?

• cyspoz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-10 21:46

cyspoz

Relaxed, het zijn maar 1 en 0

Topicstarter
Ik heb zojuist gebeld, en bij Thermaltake zelf hadden ze problemen met de pc dus die konden bij niet meteen verder helpen. Ik werd door huur doorverwezen naar NYGL. Daar wisten ze me te vertellen dat ze het product nog niet kende en dat het waarschijnlijk nieuw was en pas op zijn vroegst half juli in hun assortiment en dus ook dat van de dealers wordt opgenomen.
r0el schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 10:52:
Waarom niet de coolermaster variant waar je vervolgens zelf eventueel een led-fan opzet>?
Hmm had blijkbaar over hun product heen gekeken. Ik zal dan eens gaan kijken of ik die kan kopen. TanX voor de tip.

Update: Inmiddels cooler-master bays bestelt. Nog bedankt voor de alternatieve product tip.

[ Voor 7% gewijzigd door cyspoz op 23-06-2005 12:49 . Reden: update ]

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-11 21:46

Nox

Noxiuz

r0el schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 10:52:
bovendien kan er daar 4 HDD in :)

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Verwijderd

en die coolermaster stacker hd cage is overal zo te krijgen en past ook in een niet stacker

Verwijderd

Ik heb ook zo een CM 4in3 module besteld ipv een i-Cage. Maar ik zou er toch nog van die blauwe LEDs opzetten zodat hij ongeveer hetzelfde eruit ziet als die i-Cage. Nu is mijn vraag, wat moet ik juist bestellen, gewoon een blauw LED lintje? en hoe moet ik de power daarvoor regelen (ken er niet veel van :S). Moest iemand een link kunnen posten naar wat juist zou moeten besteld worden zou dat super zijn. Momenteel vind ik alleen maar gekleurde LED fans maar de fan zit al op die CM 4in3 module dus die is niet meer nodig.

Alvast bedankt!

• Danjel
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:52
Je moet een gewone led fan kopen en die erin zetten, een led fan is niet meer dan een fan met ledjes erin, dus niks met een lintje oid zover ik weet. Hier zit altijd een standaar 3 of 4 pins molex stekkertje (over molex is iig genoeg te vinden in de search).

[ Voor 66% gewijzigd door Danjel op 21-11-2005 10:39 ]

They who buy the dip, deserves the rip.

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-10 06:07

Sprite_tm

Semi-Chinees

Nja, lees de FAQ van CM&E; iirc staat daar wel het eea in. Deze kick was verder overbodig -> slotje.

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.