Toon posts:

Windows wil niet meer opstarten

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Help mijn windows wil niet meer opstarten nadat ik het laadscherm heb gekregen van windows (het heen en weergaande balkje)word mn beeldscherm gewoon zwart en gebeurd er verder niks meer kan iemand me helpen?
Dit is al de zoveelste keer dat mijn pc het weer eens niet doet.

Verwijderd

misschien is er een stukje hardware kapot, doet ie verder als ie het doet niet vreemd?

Gok voorlopig op je harde schijf, al is er heel wat meer info nodig om echt een antwoord te kunnen geven..

Verwijderd

Topicstarter
het probleem is dat ik zelf ook niks kan doen omdat ik geen foutmelding of niks krijg mn beeldscherm gaat gewoon zwart na het laden ik heb het vermoeden dat mn harde schijf ook niet helemaal meer goed is omdat ik nu al voor de 3de keer problemen heb met windows....
wat voor info heb je nodig dan?

Verwijderd

Veel meer dan dat je nu in ieder geval geeft. Welk OS, wat je zelf al gedaan hebt om dit op te lossen enzovoort enzovoort. Wat je Algemene gedragsregels (Netiquette) ook nog kan nalezen. Ik ga deze sluiten, maar lees Windows Operating Systems - Policy nog even door als je een topic in het correcte forum (namelijk Windows Operating Systems) wilt openen.
Je bent al vaker gewezen op het feit dat je wat meer eigen inzet moet tonen.

Dit topic is gesloten.