Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Verwijderd
Ja, Fototje ff maken, wil er ook eentje. Maar wil ff zien hoe hij op een kaartje is.
Nee, hmm jammer.
Thanx!
Iemand trouwens nog de heatsink van een g400 ? ben ik nodig
Man hee wat een dikke draden hebbie erop gebakken, wat schakel je ermee, een wasmachine ofzo??
Verder mooi kleurtje!
Waarom heet het topic Baybus niet noodzakelijk en staan er dan plaatjes van je baybus?
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Verwijderd
ja heel vreemd!!!!Op vrijdag 12 januari 2001 20:10 schreef Demoniac het volgende:
Waarom heet het topic Baybus niet noodzakelijk en staan er dan plaatjes van je baybus?
enne... spoook-dildo van je vriendin geleend:?
Met Lego kun je alles maken: een boot, een vliegtuig of een mech>:)
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
Verwijderd
dat is lego sukkel!!! ken je dat dan niet meer?Op vrijdag 12 januari 2001 20:29 schreef masterwill het volgende:
[..]
ja heel vreemd!!!!
enne... spoook-dildo van je vriendin geleend:?
Verwijderd
owwOp vrijdag 12 januari 2001 20:32 schreef Demoniac het volgende:
Das een Playmobil spook man! Dat was mijn op één na favo speelgoed... LEGO RULEZ!
Met Lego kun je alles maken: een boot, een vliegtuig of een mech>:)
ja dacht ff aan een ander voorwerp
heb nooit met die coole spook gespeeld
dit is gemaakt met een webcam.Hmm niet erg duidelijke fotos
ja dat is een Blue OrbIs dat een Blue orb??
ik was bij een vriend van mij bij een klein zaakje voor prof. audio geluid en ik had geen kabels bij me dus pakte hij maar wat kabels die hij daar had liggen en dat was dat rodr draad. dat witte draad(rechts)zijn 220Volt draden.Man hee wat een dikke draden hebbie erop gebakken, wat schakel je ermee, een wasmachine ofzo??
met zo'n klik dingetje dat erbij zat. op de Creative Ge-Force DDr zitten gaten langs de chipset en daar heb ik ze erdoor heen geperst.Hoe heb je die Blue-Orb vastgefixxt?
omdat ik hierbij wil laten zien dat het dus niet nodig is.bovenste afbeelding bedoel ik mee dat een Baybus niet noodzakelijk is want zo met die draden kan je ook gewoon zorgen dat je je coolers aan/ uit gaan. de 2 die links zitten lopen op 12V en de andere lopen op 220V. dat is er 1 voor mijn blacklight en 2 voor mijn 12cm coolers.Waarom heet het topic Baybus niet noodzakelijk en staan er dan plaatjes van je baybus?
sorry ik d8 dat zoiets een baybus heette.Op vrijdag 12 januari 2001 21:17 schreef Demoniac het volgende:
Volgens mij bedoel jij dat een fanbus niet nodig is, en dat klopt... je kan je fans ook met stekkers aansluiten of direct eraan solderen (maar das weer minder ivm het er inzetten/uithalen)