Nou is er voor telefoons natuurlijk een ander gedeelte op het forum, zijn wij hier bij elkaar als Apple gebruikers toch allemaal telefoonbezitters en is het toch wel echt een Apple-gerelateerde vraag en dus Apple Talk..
Zijn er smartphones die goed samenwerken met OSX?
Ik ben aan het kijken voor een high-tech foontje waar eigenlijk wel in moet zitten. Neem bijvoorbeeld de Qtec 2020i. Maar is met zo'n windows-based apparaatje een beetje te syncen met OSX..? Ik heb nu een D500 van Samsung, dat geeft zo'n beetje de slecchtst mogelijke compatibiliteit.. Die kan er na twee maanden alweer uit dus.. Ik woon zo'n beetje in m'n PowerBook, dus compatibiliteit is een vereiste..
Ik weet dat Palm goed overweg kan met Apple, maar de Treo 650 lijkt me nou net niks..
Zal waarschijnlijk wel even duren voordat de iPhone
in de handel komt met alles aan boord, tot die tijd moeten we toch een beetje kunnen TomTom-en, bellen, internetten, syncen, agenda-en, contacts beheren, WiFi-en, Blauwtanden, fotograferen, filmen enz enz via een apparaatje dat wat toch wat kleiner is dan een PowerBook.. Wat zijn jullie ervaringen, wat is de ultieme non-Apple gadget voor de Apple gebruikers?
Zijn er smartphones die goed samenwerken met OSX?
Ik ben aan het kijken voor een high-tech foontje waar eigenlijk wel in moet zitten. Neem bijvoorbeeld de Qtec 2020i. Maar is met zo'n windows-based apparaatje een beetje te syncen met OSX..? Ik heb nu een D500 van Samsung, dat geeft zo'n beetje de slecchtst mogelijke compatibiliteit.. Die kan er na twee maanden alweer uit dus.. Ik woon zo'n beetje in m'n PowerBook, dus compatibiliteit is een vereiste..
Ik weet dat Palm goed overweg kan met Apple, maar de Treo 650 lijkt me nou net niks..
Zal waarschijnlijk wel even duren voordat de iPhone