Inloggen op BF2 server lukt niet?

Pagina: 1
Acties:

• Black Sheep
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-11 14:14
Hoi,

Sinds ik vanmiddag het spel gekocht heb, probeer ik tevergeefs in te loggen op servers van BF2.
op geen enkele lukt dit, elke keer als ik probeer in te loggen wordt ik terug gelinkt naar het serveroverzicht zonder een melding waarom dit niet lukt. toen ik de demo speelde had ik hier geen enkel probleem mee en kon ik overal goed op inloggen. Inmiddels gekeken of het aan mijn firewall kon liggen maar toen ik die uit had gezet wou het niet baten. heeft iemand een idee waar dit aan kan ligeen dat ik niet in kan loggen?
-Account kan ik prima activeren
-In de demo geen enkel probleem mee gehad
-Firewall staat al uit

Alvast bedankt!

black sheep

Verwijderd

Hier heeft niemand wat aan

[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2005 21:05 ]

• mrboomblaster
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-10 14:51
is de game up-to-date (iig als er al een patch vooruit is). mss dat er op de servers iets van beveiliging is geinstalleerd (punkbuster ofzoiets) mss dat je die ff moet installeren of bij werken (zorg er ook voor dat tie aanstaat ;) ). anders servers zoeken zonder die beveiliging.

wat ik ook vond in de readme:

PUNKBUSTER
- Als je Battlefield 2 speelt op een pc waarop je beperkte gebruikersrechten
hebt onder Windows XP, dan kan PunkBuster je van de server verwijderen.
We raden je aan te spelen met Administratorrechten als je speelt via een
internetserver waarbij PunkBuster is ingeschakeld.

[ Voor 46% gewijzigd door mrboomblaster op 22-06-2005 21:00 ]

D2 acc: *Mrboomblasterhc

Verwijderd

De servers zijn nog niet online..althans dat zeiden ze waar ik hem heb gekocht. Vanaf morgen zijn ze online volgens hun. (hun is Dynabyte)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2005 21:06 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 21:03:
De servers zijn nog niet online..althans dat zeiden ze waar ik hem heb gekocht. Vanaf morgen zijn ze online volgens hun. (hun is Dynabyte)
Gaap, zeiden ze ook twee dagen geleden. Maar de servers waren al online.

• mrboomblaster
wat je mss ook wel eventueel kan proberen is om met all-seeing eye op een server te komen. met ASE kan je filteren op servers met beveiliging. ASE

Verwijderd

mrboomblaster schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 21:26:
wat je mss ook wel eventueel kan proberen is om met all-seeing eye op een server te komen. met ASE kan je filteren op servers met beveiliging. ASE
Heeft geen nut, weet ik zeker. Ik kan zelf niet eens in de officiële servers komen.

• mrboomblaster
Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 21:27:
[...]

Heeft geen nut, weet ik zeker. Ik kan zelf niet eens in de officiële servers komen.
wat is er mis met het proberen? mss dat er een fout in de serverlist van BF2 zelf ligt en dat je mss via ASE er wel op kan komen. het is altijd het proberen waard.

is er btw ook geen console of dergelijke wat je kan aan roepen net nadat je terug komt in de serverlijst? mss dat er daar wat extra informatie bij staat.

[ Voor 18% gewijzigd door mrboomblaster op 22-06-2005 21:32 ]

Verwijderd

Ach het spel is toch bijna opnieuw geinstalleerd.. Kijken of hij het dan weer goed doet.

Verwijderd

@ TS ...Heb je het spel al opnieuw geïnstalleerd? Bij mij deed hij het daarna weer wel.

Verwijderd

ik heb hetzelfde probleem, ik zal hem vandaag opnieuw installeren. Het vreemde is wel dat ik dit probleem ook al had met de demo versie. En inderdaar firewall etc uit of aan maakt geen verschil. Daarnaast heb ik een admin account met volle rechten natuurlijk dus dat zal het ook niet zijn lijkt mij. Het spel opnieuw installeren ga ik zeker proberen maar toch een vreemde oplossing lijkt mij.

Verwijderd

Gewoon kopen die handel, wat je dus ook gedaan hebt.

Overigens is het ook niet de bedoeling dat je je probleem in een SPV-topic gooit wat helemaal niet op jouw probleem lijkt. In de toekomst, mits het gaat om een legitiem probleem, kan je of een soortgelijk topic opzoeken of je eigen openen.

[ Voor 206% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2005 11:48 ]

• Vidra
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-11 10:54

Vidra

Vragen?

Plaats liever een topic report. Zo wordt een topic alleen maar meer vervuild.

[ Voor 118% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2005 11:47 ]

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Pagina: 1