We zijn van plan onze huidige desktop (Dell, P4-1.8ghz, 512 MB) te verhuizen naar de zolder wegens plaatsgebrek.
We willen overgaan op een laptop, die deze desktop goed kan vervangen. We gaan deze gebruiken voor internet, office-programma's, mp3, fotobewerking en opslag en in de toekomst voor videobewerking. Allereerst zijn de meningen van testen en electrozaken nogal uiteenlopend. De 1 adviseert een P4, de ander een Athlon en weer een ander de snellere Centrino (Dothan of Sonoma).
Ook qua merken lopen de adviezen nogal uiteen: Asus, Acer en de Duitse sites adviseren FujitsuSiemens.
We hebben een voorlopige keuze gemaakt:
Asus A6Va-Q016H (centrino Dothan 1,73)
Asus A4KA-Q003H (Athlon 64, 3200)
Acer Aspire 1693WLMI (centrino Dothan 1,7)
Kunnen jullie mij adviseren of zou je mij een andere aanraden (max. 1245 Euro).
We willen overgaan op een laptop, die deze desktop goed kan vervangen. We gaan deze gebruiken voor internet, office-programma's, mp3, fotobewerking en opslag en in de toekomst voor videobewerking. Allereerst zijn de meningen van testen en electrozaken nogal uiteenlopend. De 1 adviseert een P4, de ander een Athlon en weer een ander de snellere Centrino (Dothan of Sonoma).
Ook qua merken lopen de adviezen nogal uiteen: Asus, Acer en de Duitse sites adviseren FujitsuSiemens.
We hebben een voorlopige keuze gemaakt:
Asus A6Va-Q016H (centrino Dothan 1,73)
Asus A4KA-Q003H (Athlon 64, 3200)
Acer Aspire 1693WLMI (centrino Dothan 1,7)
Kunnen jullie mij adviseren of zou je mij een andere aanraden (max. 1245 Euro).