Toon posts:

TomTom Navigator 5 BT/GPS Probleempje...

Pagina: 1
Acties:
  • 584 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hoi mensen,

Ik heb de volgende vraag. Nadat ik 5 min gelden TomTom navigator 3 eraf heb gedonderd en 5 erop heb geknald, vind hij m`n GPS muis niet meer! Hij maakt helemaal geen verbinding meer tussen mijn QTec S-100 (T-Mobile MDA Compact etc.) en mijn Adapt BT GPS muis.

Wie kan mij helpen?

Bedankt alvast,

Greetzzzz

• three2five
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-02 22:48
Heb je al de Com5 oplossing geprobeerd? zoniet, zou ik even zoeken naar com 5 icm met tomtom

• jozy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 30-01 09:19
bij mij werkte het pas nadat ik mijn qtek naar firmware 1.11 had geflasht. Daarvoor wou het met geen mogelijkheid werken. Ik had ook: andere muis (die ene met kabel gekozen) baudrate 9600 etc, maar het wilde echt niet werken. Nadat ik hem geupdate had naar 1.11 had ik een functie erbij bij bluetooth instellingen en toen werkte hij wel.

Toch draai ik momenteel tomtom 4.44 is veel sneller vind ik

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:27

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Verwijderd

Ik heb ook een s100 (nouja eigenlijk M500) en een adapt gps met TT 5 draaien. Je moet bij het instellen van je gps muis in TT kiezen voor degene met die usb aansluiting (heb het nu effe niet bij me). Dan de baud snelheid op 9600 zetten en dan com 5 (geloof ik) kiezen. Als ie die niet pakt moet je effe een andere poort proberen.
Dit is trouwens ook met de search te vinden in het grote qtek s100 topic!

Verwijderd

Iemand de S100 al werkend met TT5.... en een ander gps apparaat.

Verwijderd

Probeer het eens met het gps programma van TomTom zelf.
Ik had problemen met het programma van de reciever, buiten tomtom alles goed maar binnen tomtom kreeg ik "geen GPS apparaat" .

Verwijderd

Een vriend van mij krijgt het gewoon werkend. Ik dacht dat hij alle devices uit de lijst had gegooid
met Bluetooth apparaten en toen tomtom opstarten. De ontvanger laten zoeken en dan na een
tijdje gaat ie van zelf zeggen dat ie gaat resetten en dat de ontvanger gelinkt is. Zoiets ging het
bij hem. Geen idee of je er wat aan hebt.

• aarnsand
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 27-03-2024
Ik had met zelfde probleem vandaag met mn mda compact, adapt bt ontvanger en tt5
de gps module werd niet waargenomen. oplossing: gps updat van de tt5 dvd installeren en weer connecten... via COM5

Ander probleem waar ik nog wel mee zit...hij gooit nu bij de eerste proefrit iedere keer tijdens het navigeren tomtom eruit. Bij opstarten van tomtom moet ik vervolgens weer handmatig de gps module op com5 zetten....
Pagina: 1