Intel P4D-2800@2800, Asus P4P800-SE, 1024MB Corsair, Asus v9999/TD, Maxtor DiamondMax 10 250GB, Western Digital 600BB 60GB, Pioneer DVDR, HP 9150, Soundblaster Audigy. + Toshiba E400......
Opensource delphi componenten (http://www.delphi-jedi.org)
Intel P4D-2800@2800, Asus P4P800-SE, 1024MB Corsair, Asus v9999/TD, Maxtor DiamondMax 10 250GB, Western Digital 600BB 60GB, Pioneer DVDR, HP 9150, Soundblaster Audigy. + Toshiba E400......
Verwijderd
Misschien dat KPN de prijzen heeft verhoogd maar SuperWeb nog niet op zijn/haar website? Heb je wel BelBasis?Alle genoemde prijzen zijn op basis van een belbasis abonnement van KPN.
Definieer 'erg hoog' ?Tot mijn schrik was de rekening erg hoog
If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.
Standaard 0,0289
dal 0,0155
weekend / nacht 0,0104
Deze tarieven zijn ongewijzigd. Superweb geeft op deze tarieven een korting van 40%.
Superweb heeft de klacht geregistreerd maar vooralsnog geen verdere reactie.
Voor een weekend gesprek is ipv 60% van 0,0104 (0,0075ct) tegen 0,018 ct per minuut gefactureerd.
Factuur was in totaal 250% hoger dan een vergelijkbare maand qua gespreksduur/spreiding.
Verwijderd
Achteraf een grote flop, het bedrijf ging over de kop en honderden mensen konden fluiten naar hun geld.
Mijn advies: weg bij SuperWeb.
Bevestigd is dat ze zijn overgenomen per 1 mei jl. Nu gehanteerde tarieven zouden gelijk moeten zijn aan KPN standaardtarieven en het abo.geld zou komen vervallen.
De gebruikers zijn iig niet op de hoogte gesteld, en de tarieven zijn uit eerste berekening sterk hoger.
Me = nu aan het inbellen op kpn direct....is wel goedkoper
Verwijderd
Sinds 19-04-2005.
Op de rekening tot 8 mei scheelde dit ca 11 euro.
Sinds ik het eind mei ontdekte, diverse mailtjes naar Superweb gestuurd: totaal geen reactie !!
Dus je betaalt zelfs een abonnement, KPN - die voor 06760 nummers het afschuift op de ISP, Superweb dus) berekent je een te hoog bedrag, en Superweb reageert totaal niet.
Moet ik nou voor euro 0,50 naar het betaalde helpdesk nummer gaan bellen, omdat Superweb niet reageert ???!!! terwijl ZIJ een foutieve factuur sturen, en ZIJ niet reageren ??
iemand nog een goed idee ?
Ik heb een brief gestuurd naar Superweb.Verwijderd schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 23:26:
Ik heb ook een te hoge rekening van KPN en ook een Superweb Classic abonnement.
Sinds 19-04-2005.
Op de rekening tot 8 mei scheelde dit ca 11 euro.
Sinds ik het eind mei ontdekte, diverse mailtjes naar Superweb gestuurd: totaal geen reactie !!
Dus je betaalt zelfs een abonnement, KPN - die voor 06760 nummers het afschuift op de ISP, Superweb dus) berekent je een te hoog bedrag, en Superweb reageert totaal niet.
Moet ik nou voor euro 0,50 naar het betaalde helpdesk nummer gaan bellen, omdat Superweb niet reageert ???!!! terwijl ZIJ een foutieve factuur sturen, en ZIJ niet reageren ??
iemand nog een goed idee ?
Tot heden nog geen reactie, ik wacht af.
Niet betalen is geen optie, je betaald aan KPN en je geschil is met Superweb. Dus helaas voor ons geen optie.
Desnoods dien ik een klacht in bij de Opta, sinds het ontdekken bel ik in via Direct Internet van KPN. In afwachting van het vinden van een andere provider.
Verwijderd
Heb je inmiddels nog wat gehoord op je brief aan Superweb?
Ik heb om al mijn mailtje nog geen enkele andere reactie dan een automatic reply "we beantwoorden binnen 24 uur"gekregen.
Ondertussen wel doorgegaan met klachten bij KPN en heb daar nu i.e.g. een telefoonnr van de afd klachtenbehandeling; deze hadden mij gebeld, en omdat ze me niet thuis troffen, stuurden ze netjes een brief met gegevens of ik contact op wil nemen. Ga ik morgen doen.
mail: ghdevand@raketnet.nl
groetjes VD67
Verwijderd
Het blijft simpelweg bij
"het is niet ons probleem, U moet met u klacht bij de ISP zijn, KPN kan hier niets aandoen; wij belasten slechts door wat Superweb aan ons doorbelast".
Ik snap echter niet dat KPN zo als incassobureau mag optreden.
Er zal helaas wel niets meer aan te doen zijn.
Half jaar abonnement Superweb Classic voor niets betaald, paar maanden extra kosten in rekening gebracht. Totaal ben ik dus door Superweb (met hulp van KPN) opgelicht voor ietrs van 50 euro. jammer maar helaas