Ik heb een k*t router me pa download 320KB/s ik download 6 tm/ 120 B/s is gewoon triest...
Waar ligt dit aan
Kheb een E'Tech Router
Waar ligt dit aan
Kheb een E'Tech Router
[ Voor 3% gewijzigd door FDMK op 22-06-2005 19:47 ]
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Is dat tegelijkertijd? Van welke site/whatever download je?Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 19:45:
Ik heb een k*t router me pa download 320KB/s ik download 6 tm/ 120 B/s is gewoon triest...
Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.
niet alleen de titel. Hele topic is niets zeggend...spyros schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 19:47:
t is weer een veelzeggende topic titel<br> hoe/waar download je dan?
consolefreak schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 19:48:
[...]
niet alleen de titel. Hele topic is niets zeggend...
zoals al in de faq staat ( die zou je doorgelezen moeten hebben ):
wat heb je zoal gedaan?
wat heeft het uitgehaald?
wat is de hardware die je gebruikt?(Router heb je al genoemd, maar netwerkkaarten etc & hoe ze ingesteld staan)
spyros schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 19:50:
[...]
off : ben liever wat voorzichtig anders heb ik weer een mod op mn nek
al maak je eerst ff je TS even in orde...dan is die niet gesloten als je de firmware hebt geupgradeVerwijderd schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 19:50:
Speedtest hebben we allang gedaan...
Bijvoorbeeld in elke server van call of duty krijg ik de ping 700 tm 999
Jep Nieuw Firmware
En de resultaten zijn ...Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 19:50:
Speedtest hebben we allang gedaan...
consolefreak schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 19:51:
[...]
offtopic:
tjah, ik vertel allene de waarheid, was daar mis mee
maar als je iets ziet dat niet door de beugel kan dan kan je een TR verzendne (topic report) staat boven aan de pagina (dat handje)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| Download
Download van een bestand (128KB ~ 1MB afhankelijk van uw verbinding) vanaf een server in Nederland Klaar 35.7 KByte/sec
(=286 kbps)
Upload
Upload van gegenereerde gegevens naar een server in Nederland om de upload snelheid te bepalen Klaar 53.8 KByte/sec
(=430 kbps)
Connection
Veelvuldig maken van een connectie naar een server in Nederland. Klaar 160.0 Conn/min
Ping test Nederland
Uitvoeren van een aantal grote pings vanuit Nederland naar uw computer (N.B. Uw evt. firewall moet deze pings dus wel accepteren! De test is ook niet mogelijk als u via een proxy server de site gebruikt) Klaar 218.0 ms |
stroom er een minuut volstaat meestal ook welVerwijderd schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 19:58:
Me router ondersteunt geen reset knop
[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2005 20:02 ]
[ Voor 11% gewijzigd door SayWhatAgain! op 22-06-2005 20:02 . Reden: Ja...weer eens te laat he ]
Die speedtest-resultaten zijn normaal hoor? Je hebt wel filesharing-troep uitgezet en er zit niemand anders te internetten terwijl je je speed test? Lijkt het wel op namelijkVerwijderd schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 19:54:
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10Download Download van een bestand (128KB ~ 1MB afhankelijk van uw verbinding) vanaf een server in Nederland Klaar 35.7 KByte/sec (=286 kbps) Upload Upload van gegenereerde gegevens naar een server in Nederland om de upload snelheid te bepalen Klaar 53.8 KByte/sec (=430 kbps) Connection Veelvuldig maken van een connectie naar een server in Nederland. Klaar 160.0 Conn/min Ping test Nederland Uitvoeren van een aantal grote pings vanuit Nederland naar uw computer (N.B. Uw evt. firewall moet deze pings dus wel accepteren! De test is ook niet mogelijk als u via een proxy server de site gebruikt) Klaar 218.0 ms
Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.
Oslik blyat! Oslik!
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq