Acer aspire laptop voor 99 euro?? Station Tilburg west

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannyXP1600
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:57
Hoi, ik zat vandaag in de trein en die raasde voorbij een bordje op station Tilburg west. Op dat bord stond een laptop afgebeeld en ik zag er zo snel Acer Aspire bij staan en 99 euro. Maar toen waren we er al weer voorbij, dus wat het verder is... Geen idee! Zou het zo zijn dat er ergens nieuwe Acers te koop zijn voor maar 99 euro? Wie woont er in de buurt van Tilburg west of komt er langs en heeft de advertentie wél goed gelezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
€99 per maand lijkt me waarschijnlijker. Op afbetaling dus :P
Of een laptop voor €999 dus.

[ Voor 20% gewijzigd door Admiral Freebee op 22-06-2005 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJapie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:31
Dat gaat om een actie van GSM.nl. Een laptop voor €99 bij een 2 jarig Debitel Vodafone 150 abonnement à 19,69 per maand..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:17
klopt, ik zat ook nogal te kijken, maar uiteindelijk niet eens zo heel erg super interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe

als ik snel reken heb je dan voor 580€ die laptop... lijkt me toch zo geen slechte deal... aannemen die laptop en laat die telefoonlijn der gewoon ongebruikt bijliggen... hebt toch al winst :*)

offtopic: volgende keer noodrem gebruiken; kan je ze zelf volledig bezien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:08

Hertog

Aut bibat, aut abeat

Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 20:48:
hehe

als ik snel reken heb je dan voor 580€ die laptop... lijkt me toch zo geen slechte deal... aannemen die laptop en laat die telefoonlijn der gewoon ongebruikt bijliggen... hebt toch al winst :*)

offtopic: volgende keer noodrem gebruiken; kan je ze zelf volledig bezien :)
En je krijgt ook nog eens 150 belminuten erbij ;)

"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary

Pagina: 1