Toon posts:

SBLive! onder W2K met Liveware 3

Pagina: 1
Acties:
  • 115 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Als ik liveware 3 onder w2k draai slaat m'n pc vast als in w2k afsluit!
Dus als ie windows heeft afgesloten gaat normaal je pc uit en nu niet! Ik heb de oude LW3 van 23-03-2000 en van 12-04-2000 geprobeerd en die SBLive in andere slots gedaan maar maakt niet uit!
PC: Athlon 700 + Asus K7V + 128 MB
Zal wel door die kutnetwerkkaart komen van Target ofzo! Ik zal hem er eens uitslopen en dan weer eens proberen!

Verwijderd

nee dat kan ook door LiveWare 3.0 komen, je moet die voor win2k downen okai
dat gaat beter en zo

Verwijderd

Topicstarter
Voor alle duidelijkheid het is dus wel de Liveware 3 voor windows 2000! Ik heb alles volgens het boekje gedaan maar wegens een of andere vaagheid werkt het niet!
Ik zit ook te springen om een nieuwe bios voor die k7v! Die beta bios werkt niet bij mij!

• afterburn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:30

afterburn

No more...

Waar heb je die dan vandaan???

Fuji X-T1 | XF14mm F2.8 R | XF23mm F1.4 R | XF35mm F1.4 R
Nikon D800 | AF-S 24-120/f4 VR2 | AF-S 50/f1.8G
Computer specs

Verwijderd

PFF
ik moet vanavond toch nog ff naar einhoven,
en als die aars gast er zin in heeft dump ik wel een netwerkkaart in de proffessor landrot straat daaro bij je..

10/100 mb 3com of intelkaart 'k zie wel..
MITS ik het niet vergeet! :)

ben benieuwd of die LW 3 het dan wel doet..
rag ik hem er thuis ook op!

Verwijderd

Jaja.. ik HEB nog een 3com liggen van ome jaap! maar dat maakt geen kut uit aangezien ie die target nodig heeft voor dat HOERIGE KUT KANKER KABELINTERNET VAN ZEELANDNET en dat staat geregistreerd op mac adres dus WAARSCHIJNLIJK gaat dat geeneens werken (alhoewel bij jou..)
en NEE ik ga NIET via daaro!

Verwijderd

Topicstarter
Jongens wat zou ik zonder jullie moeten?
(vast meer dan nu)
Trouwens met mijn huidige NIC hapert w2k ook als ik mp3s afspeel! Vage brol kaartjes van Zeelandnet! Zozie je maar weer, kwaliteit kost geld...en bij zeelandnet gaat doe vlieger toch niet op want je betaalt veel maar je krijgt weinig!
Tja kabelmonopolie he?

• The Ghost
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-07-2024
Ik wil niet vervelend doen, maar Microsoft heeft een tooltje dat de meeste van dit soort problemen kan oplossen.
Als je het tooltje regclean gebruikt word er het een en ander in de registers verbeterd en zijn daarmee al een flink aantal problenen op gelost.
Indien je het wilt proberen, je kan het neer halen van www.time98.nu .

Ik wil natuurlijk niet zeggen dat je er alle problemen mee oplost, maar zeker de shut-down problemen worden er meestal wel mee opgelost.
Suc6 The Ghost

The Ghost

Verwijderd

Niet zeiken over kabelnetwerk van Zeelandnet. Das prima, alleen dat het hier in Schouwen regelmatig down is laatste tijd komt doordat ze bij Zekatel in Goes aan het kloten zijn met de aansluitingen naar Zierikzee, waar mijn headend zit. Het is hier overigens wel behoorlijk snel, voor 30 piek 128kb/s en voor 60 piek 256kb/s (ik) vind ik wel ok.

Verwijderd

KASEMIER
jaja.. ik heb je oude zeelandnet account nog wel liggen.. heb ik 3 maanden dialup mee gedaan en je email een beetje gelezen enzo..
zoveel heerst zeelandnet nu!!
en ja kabel zou fatsoenlijk zijn als die KUT QUOTA er niet op zat!
Pagina: 1