Toon posts:

HK 3480 + JBL Northridge E30

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Ik zou graag heel onze woonkamer eens vernieuwen. Om eerlijk te zijn heb ik nog nooit met echt degelijke audio-apparatuur gewerkt, dus heb ik geen ervaring.

De Harman Kardon 3480 vindt ik echt een prachtapparaat qua design, wat ik belangrijk vind. Het ziet er mij een zeer degelijk product uit en men is er ook positief over op kieskeurig. Ik vind de prijs nog meevallen voor deze receiver. Het is dus wel degelijk de bedoeling om in een stereo configuratie te gebruiken.

Zou dit in combinatie met de JBL Northridge E30 goed klinken? Ik heb ergens gelezen dat de HK receiver minder goed is in combinatie van een speakers met een warmer geluid. Dit formaat is voor mij uitstekend. Op de ene site zijn ze wel in het donkergrijs/zwart, andere dan weer in het hout afgewerkt. Kan je dit kiezen of hoe zit het juist?

Ik heb nog enkele vragen, aangezien ik dus geen ervaring heb:
- Ik zou met tijd graag de een Sharp LCD TV (45") kopen, maar wacht liever tot de prijzen dalen. Zou ik de speaker die daar langs onder aanhangt kunnen gebruiken als centerspeaker?

- Ik zou ook graag volgend jaar ergens een media center pc aanschaffen. Kan je deze dan ook probleemloos aansluiten hierop?

- Ik zou die JBL speakers gebruiken voor tv, en zou voor radio liever de speakers gebruiken die in ons plafond zijn ingebouwd. Is dit mogelijk om dit in te stellen?

Alvast bedankt!