http://specs.tweak.to/12249 Nieuwe stuff, zie link links.
Verwijderd
Er zijn echt veel reviews van de freezer64. Ik zou je aan raden, om een hyper 6 te kopen. En daar een stillere fan te halen. Kost iets van 5 euro. En dan heb je betere prestaties dan de 48.
als de 7700 af valt vanwege de grote waarom koop je dan niet de kleinere versie er van de 7000 is goed koper en kleiner
Verwijderd
Zelfs de 7700 maakte veel lawaai en presteerde heel slecht op mijn 3,2 E . Scheelde misschien een paar graadjes met boxed koeler, 1/2/3 ofzo. En dan nog de kleinere versie 7000..M.O.E schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 17:22:
als de 7700 af valt vanwege de grote waarom koop je dan niet de kleinere versie er van de 7000 is goed koper en kleiner
Misschien dat je die koeler dan niet helemaal goed hebt gemonteerd? Bij mij scheelde de 7700 namelijk 10 graden en dat op lage stand..
Kater? Eerst water, de rest komt later
Verwijderd
Ik had echt genoeg geprobeerd. Maar laten we on-topic gaan.Haan schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 17:29:
Misschien dat je die koeler dan niet helemaal goed hebt gemonteerd? Bij mij scheelde de 7700 namelijk 10 graden en dat op lage stand..
@Ts, check maar hoegoed de hyper 6 bekroond is;) En als je een dubbele fan opzet, scheelt het je weer 3/4 graden,
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2005 17:32 ]
Ik heb de Arctic Freezer, op mijn Athlon 64 3000+ en zelfs met overclocken op 2340 Mhz draait ie idle net boven de 30 op dit moment, hij staat nu op 37 na redelijk wat interneten muziek luisteren, en wat msn en downloaden maar de temp is hier op mijn kamer ook redelijk omhoog gegaan sinds ik hier zit
Ik ben erg tevreden, je hoord het ding niet, koelt perfect, is niet duur. Ik kan je het ding alleen maar aanraden.
Zelfde hier, ik heb een 3500+ winchester (stock nu). Ik heb de fan zelfs uitstaan ivm genoeg airflow. Alleen als mn cpu een tijdje 100% load heeft gaat ie een keer draaien. Voor 19euro kon ik em niet laten liggen. Voor een Hyper6 (die stukken zwaarder is btw) + goede 80mm fan ben je al stukken duurder uit...
Hm, dit topic is me ontschoten ..
Processors, Mobo's & Geheugen > Die-Hard Overclocking & Cooling dus
Processors, Mobo's & Geheugen > Die-Hard Overclocking & Cooling dus
Pagina: 1